• Ad
  • מיצובישי מציגה: קרוסאובר הוא המשפחתית החדשה

    מיצובישי ASX הוא קרוסאובר בגודל בינוני שממוצב מול טויוטה קורולה, יונדאי איוניק ומאזדה 3. תמורת 133 אלף ש"ח הוא מציע עיצוב קרוסאוברי, רמת אבזור גבוהה, ומנוע בנפח 2.0 ליטר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, השיקה היום (שני) את ASX המחודש עם מנוע בנפח 2.0 ליטר ותג מחיר של 133 אלף ש"ח שמציב אותו מול מכוניות משפחתיות קומפקטיות.

     

     

    ASX הוא הדגם הנמכר ביותר של מיצובישי באירופה אולם במהלך השנים האחרונות לא הצליחו כלמוביל והיצרנית היפנית להגיע להסכמה בנוגע לתנאים הכלכליים המתאימים לשיווקו בישראל.
    כעת, לאחר שעבר מתיחת פנים אחרונה, מיצובישי מייצרת אותו במיוחד עבור השוק הישראלי עם מנוע בנפח 2.0 ליטר (לעומת 1.6 ליטר באירופה ו-2.4 ליטר בארה"ב) ועם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מדובר באותה יחידת הנעה שמספקת 150 כ"ס ומוכרת מן הקרוסאובר הגדול של החברה – אאוטלנדר.

    ASX חולק עם אאוטלנדר גם את הפלטפורמה, כלומר שזהו הכלי הגדול ביותר מבין כל הקרוסאוברים הקטנים, ויחד עם מאזדה CX-3 הוא נבדל משאר המתחרים בקטגוריה בכך שהוא מונע באמצעות מנוע בנפח 2.0 ליטר.

    בדומה למאזדה, מיצובישי ממצבת את הקרוסאובר שלה ברמת מחיר של מכוניות משפחתיות קומפקטיות ושל קיה ספורטאז', כלומר מול כלים שמונעים באמצעות מנועי 1.6 ליטר אטמוספריים או 1.0 עד 1.4 ליטר מוגדשי טורבו.

    אלא ש-ASX הוא כלי גדול ומרווח משמעותית ממאזדה CX-3 והוא מוצע ברמת אבזור גבוהה מאד כבר בגרסה הבסיסית ביותר. בין השאר כולל האבזור הבסיסי לא רק מערכות בטיחות מתקדמות ובהן בלימה אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב הנסיעה אלא גם חישוקי 18 אינטש, מערכת 'קונקטד' עם מסך מגע בגודל 7 אינטש, בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה ועוד.

     

     

    גרסת 'אינסטייל', שעולה 3,000 ש"ח נוספים, מציעה גם מראות צד משולבות איתות, כניסה והתנעה ללא מפתח ועוד. גרסת האבזור היקרה של ASX עולה 143 אלף ש"ח ומציעה גם גג שמש פנורמי, ריפוד מהודר, חימום למושבים הקדמיים ועוד.

    דוידי פיאמנטה, מנהל חטיבת הרכב הפרטי בכלמוביל, סבור שהחברה תמכור לפחות 4,000 יחידות של ASX בשנה מלאה, אולם אם ציי הרכב יצליחו להתגבר על "מגבלת הקרוסאובר" ויאפשרו לכל המשתמשים לרכוש ASX במקום מכונית נוסעים קונבנציונלית הוא מעריך שמיצובישי תמכור לפחות 5,000 יחידות כאלה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.