• Ad
  • הונדה BR-V פותח במשותף על-ידי מחלקות ההנדסה של החברה באינדונזיה ובתאילנד, ויושק באוגוסט בתערוכת המכוניות של אינדונזיה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הונדה פרסמה השבוע סקיצות רשמיות ראשונות של BR-V, קרוס-אובר חדש שמשמעות
    ראשי התיבות שלו (Bold Runabout Vehicle) היא, פחות או יותר, "רכב משוטט נועז" (Runabaut, בהקשר המוטורי, מיוחס בדרך-כלל ל"כלי תחבורה קטן-ממדים").

    עם זאת, BR-V יהיה דווקא קרוב לודאי הקרוס-אובר הגדול ביותר של הונדה מחוץ לארה"ב, וכאשר יוצג לראשונה באופן פומבי, ב-20 באוגוסט בתערוכת המכוניות של אינדונזיה, הוא יציע 7 מקומות ישיבה בשלוש שורות.

    Honda-BR-V-2015 003

    BR-V מתואר על ידי הונדה כדור החדש של קרוס-אובר מתוצרתה, והוא פותח במשותף על-ידי מחלקות המחקר והפיתוח של הונדה אסיה פאסיפיק בתאילנד ובאינדונזיה מתוך כוונה לפנות בראש ובראשונה אל שווקים מתפתחים בדרום מזרח אסיה, ולשווקים העצומים של סין והודו.

    הונדה עדיין לא פרסמה פרטים מדויקים לגביו, למעט כאמור האמירה שהוא לא מיועד לאירופה ולארה"ב, לפחות לא במקור, וכל הסימנים מצביעים על כך שהוא מבוסס במידה זו או אחרת על הפלטפורמה של מכונית ההאצ'בק בעלת החמש דלתות בריו (Brio) אשר מיוצרת בהודו, תאילנד ואינדונזיה. BR-V ייוצר במפעל של הונדה בתאילנד.

    נכון להיום, הקרוס-אובר הגדול ביותר שהונדה מציעה במערב, ועשוי בדרך זו או אחרת לענות לשוק של שבעה מושבים גם בישראל, הוא 'פיילוט', שמציע שבעה או שמונה מושבים מפוצלים בשלוש שורות.
    אלא שפיילוט הוא כלי גדול מדי עבור רבים, ודאי עבור השוק הדרום-מזרח אסיאתי, ואילו CR-V, גם המחודש, לא מציע שבעה מושבים.

     

    הונדה פיילוט. גדול מידי
    הונדה פיילוט. גדול מידי

     

    הסקיצות שפורסמו מתארות אמנם מרווח גחון נדיב, אבל אם הכלי באמת מבוסס על מכונית האצ'בק קטנה לא סביר שהוא באמת יותאם לנסיעות שטח, ודאי לא שטח רציני, ועדיין לא ידוע אם הוא יוצע עם הנעה קדמית בלבד או גם עם הנעה כפולה.

    ובכל זאת, אם לשפוט לפי סקיצות הטיזר, BR-V נראה כאילו שהוא כן מתוכנן להיות בעל יכולת התמודדות עם דרכים קשות, ובאופן כללי העיצוב שלו לקוח מן השפה העיצובית של CR-V המחודש.

     

     CR-V - רק חמישה מושבים
    CR-V – רק חמישה מושבים

     

    ככל הידוע, המנוע היחיד שיניע את BR-V יהיה מנוע הבנזין האטמוספירי בעל ארבעה צילינדרים ובנפח 1.5 ליטר (שמוכר מדגמים אחרים עם 120 כ"ס), והונדה טרם פרסמה את המפרט הטכני שלו. סביר מאד שהמנוע יחובר לתיבת הילוכים ידנית, וכאופציה תוצע גם תיבת הילוכים רציפה.

    על אף ההצהרות, ולמרות ההתמקדות של הונדה בשוק של המזרח אסייאתי, לא מן הנמנע שלחץ מתון של סוכני הונדה באירופה על היצרנית יעשה את שלו, ובמקרה כזה היא עשויה להציע את הכלי הזה גם בשכונה שלנו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מה שבע? הונדה בונה קרוס-אובר גדול, אבל בינתיים לא בשבילנו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.