• Ad
  • המדריך המלא להתגוננות מפני שוד רכב ואלימות בכביש
    מחקר שנערך לפני מספר שנים בארצות הברית גילה שכמחצית מהאמריקאים רואים במכונית את המקום המרגש ביותר לקיים בו יחסי מין. צעיר אמריקאי ממישיגן מצא דרך מקורית ולא חוקית כדי להגשים את הפנטזיות המיניות שלו על גלגלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בזמן שמאות מיליוני בני אדם ציינו בשבוע שעבר את "וולנטיינ'ס דיי" במחוות רומנטיות מתקתקות ודי צפויות, צעיר אמריקאי ממישיגן החליט לחגוג את חג האהבה בדרך מאוד מיוחדת ומקורית והגיע לגירוי מיני על ידי נהיגה במכוניות בצורה אגרסיבית.
    על פי החשד, ג'ורדן הסקינס בן ה-26, אשר בשנת 2014 היה אחד המועמדים של המפלגה הרפובליקנית לבית הנבחרים של מדינת מישיגן, חדר בשעות הבוקר המוקדמות לסוכנות "שברולט" בעיירה סאגינו הממוקמת כ-150 קילומטרים צפונית לדטרויט, ולקח ארבעה רכבים שהיו במחלקת הפחחות במוסך ל"סיבוב" שכלל הרבה שריפות צמיגים, "דונאטס" ואפילו קפיצות באוויר מגבעה סמוכה.

    עוד ב-TheCar:
    פרצה קוראת לגנב: רכבים עם מערכת Keyless חשופים לגניבה
    מבקר המדינה: אובדן להלכה – המניע העיקרי לגנבות רכב
    הפרארי הגנובה שנתגלתה אחרי 28 שנים

    הסקינס כנראה נמשך יותר לרכבים גדולים עם ניחוחות שטח ולרכבים בהם נהג, סילברדו 2011 ו-2015, טאהו 2010 ואקווינוקס מאותה שנת ייצור נגרמו נזקים לא מבוטלים.
    עובדי הסוכנות שהגיעו בבוקר לעבודה הופתעו למצוא במקום 4 כלי רכב במצב שונה מאוד מזה בו הם הושארו בסוף יום העבודה הקודם והעבירו למשטרה את סרטוני מצלמות האבטחה, בהם ניתן היה לזהות בקלות את הצעיר שהתמודד בעבר על מקום בבית הנבחרים נכנס למתחם ונוסע במכוניות ללא רשות.
    הסקינס נעצר בהמשך אותו היום וטען להגנתו כי לא גנב את הרכבים אלא רק לקח אותם ל-Joy Ride במתחם הסוכנות בעקבות פטיש מיני בלתי נשלט שלו לנהוג במכוניות שלא בבעלותו באגרסיביות.

    זו לא הפעם הראשונה שהסקינס "לוקח סיבוב" ברכב בלי לקבל אישור ולפני מספר חודשים הוא נעצר כשלקח משאית ממשלתית מחניון אליו הייתה לו גישה ל"סיבוב" ולאחר שהחזיר אותה לחניון התברר שנגרם לה נזק.
    מסתבר שגם בעבר היותר רחוק, עוד לפני שהתמודד על משרה בבית הנבחרים, היו להסקינס מספר תקריות מוזרות הקשורות בשימוש ובנהיגה ללא רשות במכוניות. כך למשל ב-2010 קפץ מעל גדר לחניון של רכבי עיריה, פתח את מכסה המנוע של אחת המשאיות במקום, ניתק חלק מחוטי ההצתה, הניע את הרכב והגיע לסיפוק מיני עצמי מפעולתו המגומגמת של המנוע.
    ב-2011 נכנס לחניון אחר ולקח ניידת שיטור עירוני לסיבוב קצר בחניון שלאחריו נשאר לשבת ברכב המונע ונתפס כשהוא מאונן בזמן שהמנוע עובד בסיבובי סרק.

    כעת הסקינס מוחזק בכלא המקומי וכדי להשתחרר עד למשפט עליו להשיג ערבות של 40 אלף דולרים ולמצוא דרכים קצת יותר שגרתיות להגיע לסיפוק מיני.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מה זאת אהבה: נעצר ב"וולנטיינ'ס דיי" לאחר שגנב מכוניות כדי להגיע לסיפוק מיני

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.