• Ad
  • בכיר בהארלי דייווידסון, יצרנית אופנועים אמריקאית שידועה באופנועי הקסטום שלה המצוידים במנועים אדירי נפח בתצורת וי טווין וברעש אגזוזים קולני, מבטיח שבקרוב החברה תשיק מספר דגמים חשמליים כוחניים עם סאונד לא שגרתי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שלוש שנים אחרי שיצרנית האופנועים האמריקאית הציגה את ה-Livewire, קונספט מתפקד של אופנוע חשמלי כוחני, בחברה מבהירים כי לא היה מדובר בסתם גימיק לצורכי תצוגה וכי הפרויקט חי וקיים. בעתיד הלא יותר מדי רחוק הארלי דייווידסון תשיק לא אחד אלא מספר דגמי אופנועים חשמליים.

    בראיון למגזין "דרייב" האוסטרלי אחד הבכירים בחברה הבהיר והרגיע את הלקוחות הנאמנים ואמר כי אין בכוונת הארלי דייווידסון להפוך לטסלה של האופנועים והחברה צפויה להציג בעשור הקרוב כ-100 דגמים חדשים שמרביתם ישמרו על המתכון הקלאסי עם מימדים ענקיים, כמות ניקלים מטורפת, מנועי וי טווין עצומים ורעש מפלטים שמודיע לכולם מי הגיע לשכונה, אבל מאידך, לטענת אותו בכיר, אי אפשר להתעלם יותר מהשינויים בעולם הרכב והארלי דייווידסון, שתמיד הקפידה להיות מתקדמת בתחומה (נניח), כבר מתכוננת לעידן החשמלי.

    בשלב זה הבכיר לא חשף יותר מדי פרטים אודות הדגמים החשמליים הצפויים ולא לגמרי ברור אם הם ישמרו על הקו העיצובי המוכר של החברה או יהיו יותר דומים לדגם הקונספט החשמלי מלפני שלוש שנים שהציג מראה ספורט-נייקד אגרסיבי ללא שום ניקלים שדמה יותר בעיצובו למראה של סדרת מונסטר של דוקאטי או לזה של אופנועי חברת הבת של הארלי דייווידסון, ביואל.

    השילוב בין גרגור הבוכנות במנוע הטווין והאגזוז הקולני נחשב, כאמור, בעיני חובבי הארלי למוזיקה הערבה בעולם, לחלק משמעותי בחוויה ולאחד מסמלי ההיכר של אופנועי החברה ומשום שמנועים חשמליים לא משמיעים כמעט שום רעש למעט שריקה קלה בעת האצה המעריצים טוענים ששימוש בהם באופנוע עם סמל הארלי הוא חילול קודש כמעט כמו כריתת מיתרי הקול של זמר אופרה.
    בהארלי מבטיחים שהם השקיעו הרבה מחשבה בתחום הזה ולדגמים החשמליים של החברה יהיה צליל מיוחד שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו: "יכולנו לסנטז ולשכפל את צליל המנוע המוכר של האופנועים הכי מפורסמים שלנו, אבל לדעתנו אין בזה טעם ואנו סבורים שרוכבי הארלי אמיתיים לא היו מתלהבים מ'פייק סאונד' ולכן אנחנו הולכים על משהו אחר לגמרי אבל עם הרבה נוכחות, צליל שהדבר הכי קרוב לו הוא מטוס קרב".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מהפכה? הארלי דייווידסון מתכננת כמה אופנועים חשמליים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.