• Ad
  • נהיגת החוויה הסתיימה באסון: ישראלי לשעבר שעבד כמדריך נהיגה במסלול "ספיד וגאס" נהרג בתחילת השבוע לאחר שלקוח שנהג בלמבורגיני איבד שליטה ופגע בגדר בעוצמה אדירה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    טרגדיה בלאס וגאס: מדריך נהיגה ישראלי שעבד במסלול "ספיד-וגאס" נהרג ביום ראשון בתאונה קשה במסלול בעיר בעת "נהיגה חוויה" בלמבורגיני הורקאן עם לקוח.
    גיל בן-קלי, בן 59 במותו, נולד בארץ, התחנך בגימנסיה שפרינצק ושירת שירות קרבי בצבא. לפני אי אלו שנים הוא החליט לנסות את מזלו מעבר לים ועבר להתגורר בארצות הברית ובמקביל לעבודתו התאהב במכוניות ובנהיגה מהירה. בן קלי הצליח להתגבר פעמיים על מחלת הסרטן ובשנים האחרונות ניהל עסק בלאס וגאס ובזמנו הפנוי עבד כמדריך נהיגה במסלול.

    המסלול באורך 2.5 קילומטרים שהוקם לפני כשנתיים וממוקם רק 10 דקות מהסטריפ המפורסם פועל בהתאם לרוחה של עיר ההימורים המאפשרת להשיג כל דבר שניתן לדמיין ולחוות כל חוויה קיצונית בתנאי שיש לך כסף לשלם עליה.
    המסלול משווק שלל אופציות ל"נהיגות חוויה" במכוניות שרירים אמריקאיות או מכוניות ספורט אקזוטיות ללא כל צורך בניסיון מוקדם בעבור כמה עשרות דולרים להקפה או מאות דולרים לחבילה הכוללת מספר הקפות בכמה רכבים שונים.

    עוד ב-TheCar:
    מקדש המשפרים: תערוכת SEMA נפתחת בלאס וגאס
    צפו: עיר החטאים יורדת לשטח
    למבורגיני מחדשת את האבנטדור

    FOX5 Vegas – KVVU

    צי המכוניות עליהן ניתן לנהוג כולל פורד מוסטנג שלבי, פורשה קאיימן, מרצדס AMG GT, ניסאן GT-R, אודי R8, למבורגיני גייארדו, פורשה 911 GT3, קורבט Z06, פרארי 458 ולמבורגיני הורקאן שעל סיפונה, כאמור, התרחשה התאונה הטרגית.

    משום שכדי לנהוג על המכוניות החלומיות הללו המצוידות במנועים בהספקים של בין 350 לעד מעל 600 כ"ס לא נדרשת שום הכשרה מוקדמת, כל המכוניות במסלול מצוידות, כמו ברכבי לימוד נהיגה, בדוושת ברקס נוספת כדי שהמדריך יוכל להשתלט על הרכב במקרה שמשהו משתבש.
    בן-קלי היה מהמדריכים הותיקים והמנוסים במקום, אך בתחילת השבוע למרבה הצער זה לא עזר ונהיגת חוויה סטנדרטית של לקוח בשנות ה-30 לחייו הסתיימה בהתנגשות בעוצמה חזקה בקיר בשולי המסלול, התלקחות המכונית ומותם של בן-קלי והלקוח.

    הפעילות במקום הופסקה עד להודעה חדשה וכעת הרשויות בוחנות מה גרם לתאונה במסלול שנבנה עם שולי בטיחות גבוהים מתוך ידיעה שינהגו עליו אנשים ללא ניסיון מרוצים ממשי ומה הוביל לכך שבן-קלי, שנחשב לאחד המדריכים הטובים במקום, לא הצליח להשתלט על הרכב בזמן ולעצור אותו בבטחה.

    אהרון פסלר, המייסד והמנכ"ל של מתחם SpeedVegas, פרסם לאחר התאונה במדיות החברתיות את ההודעה הבאה: "תאונה קשה על המסלול הביאה היום למותם של עובד ולקוח. אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם החוקרים ונעשה הכל כדי שמקרים כאלה לא יקרו יותר לעולם. בשלב זה אנחנו מתמודדים עם המציאות הטרגית ושולחים מעומק הלב את תנחומינו למשפחות ההרוגים ולחברי צוות SpeedVegas שאיבדו עמית אהוב כל כך".

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מדריך נהיגה ישראלי נהרג בלאס וגאס

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.