• Ad
  • החברה האוסטרית מקימה מפעל נוסף בסלובניה ותייצר מכוניות עבור מרצדס, ב.מ.וו, טויוטה ויגואר לנד רובר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת מגנה שטייר האוסטרית, אשר בונה בדרך כלל מכוניות ייחודיות כקבלנית משנה עבור יצרניות רכב גדולות, מקימה מפעל ייצור חדש בסלובניה ותיקח חלק בייצור של מכוניות סדרה 5 של ב.מ.וו, וזאת במקביל לייצור מכוניות עבור מרצדס, טויוטה ויגואר לנד רובר.

     

    ייצור במגנה שטייר 864

     

    מגזין הרכב הגרמני Automobilwoche מדווח על כך ש'יצרנית הקבלן' מגנה שטייר מקימה את המפעל החדש בסלובניה לא כדי לייצר שם מכוניות מושלמות אלא כדי להקל על הלחץ במפעל הייצור וההרכבה המרכזי שלה בגראץ, אוסטריה, שצפוי להגיע לתפוקה של כ-200 אלף מכוניות בשנה.

    במפעל הסלובני, אשר הקמתו תושלם במהלך שנת 2018, יבוצעו בעיקר פעולות טרום ייצור שכוללות ככל הנראה כבישת חלקי מתכת והרכבת "הגוף בלבן", כלומר מרכב המכונית עצמו לפני שמוסיפים לתוכו את כל החלקים הפנימיים.

     

     

    בשבוע שעבר דיווחו מגנה וב.מ.וו. על חוזה חדש בין השתיים, שבמסגרתו תייצר מגנה חלק מדגמי סדרה 5 וזאת במקביל לייצור הסדרתי הרגיל של דגם זה על-ידי ב.מ.וו. במפעל שלה בדינגולפינג.
    לחברות הגרמנית והאוסטרית יש מערכת יחסים בת כ-15 שנים שהחלה עם תחילת הייצור האירופאי של X3 (שמיוצר במקביל גם בארה"ב במפעל של ב.מ.וו.) וממשיכה עם הייצור של דגמים ייחודיים של 'מיני', בהם 'קנטרימן' ו'פייסמן'.

    מגנה היא גם הקבלן המבצע לפרויקט מכונית הספורט המשותף לב.מ.וו. וטויוטה, שבמסגרתו תשיק ב.מ.וו. את Z5 החדשה וטויוטה את המחליפה של 'סופרה'.

    מערכת יחסים ארוכת שנים עוד יותר יש למגנה עם מרצדס, שעבורה היא מייצרת את G קלאס בפרויקט שצפוי להמשיך כסדרו.

    בנוסף לאלה תבנה מגנה מכוניות עבור יגואר, וגם עבור החברה האחות שלה – לנד רובר, ובין אלה בולט דגם חשמלי חדש לגמרי וגם מחליפו של דיסקברי הנוכחי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מגנה שטייר תבנה שישה דגמים לארבע יצרניות רכב

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.