מאזדה 2: מתיחת פנים בחו"ל קריאה לתיקון בארץ

מאזדה השיקה מתיחת פנים לגרסת הסדאן של 2. אצלנו נקראת המכונית היוצאת לתיקון של באג בתיבת ההילוכים
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

מאזדה 2, מכונית הסופר-מיני שפעם הובילה את טבלת המכירות בשוק הישראלי, מתקשה בשנים האחרונות להתמודד מול מובילות הסגמנט שגדוש כעת במתחרות צעירות ממנה, וזה עוד לפני שדיברנו על בריחת הלקוחות אל פלח השוק הצומח במהירות של מיני-קרוסאוברים.

 

מאזדה מייצרת את 2 בגרסאות האצ'בק וסדאן, אלינו נשלחות מכוניות שמיוצרות בתאילנד ולאמריקה הן נשלחות מן המפעל שלה במקסיקו – ושם גם מיוצרת גרסה נוספת של אותה מכונית אשר משווקת בארה"ב כ"טויוטה יאריס".
לפני כארבעה חודשים השיקה מאזדה במקסיקו את מתיחת הפנים של גרסת ההאצ'בק 5 דלתות של המכונית, ובימים אלה היא משיקה שם גם את מתיחת הפנים של גרסת הסדאן (4 דלתות).

שינויי העיצוב, כרגיל במתיחת פנים, אינם דרמטיים – מה גם שהמכונית הזאת ממילא הייתה יפה ולא נזקקה לרבים מהם – ובכל זאת הם מחדשים ומרעננים אותה עד מאד. אנשי מאזדה אוהבים לדבר על "עיצוב קודו", ועל "הדור השני של קודו" אבל אם מנסים לתכל'ס את זה למשהו מוחשי יותר אפשר פשוט לחשוב על מאזדה 6 המחודשת, בגרסה מאד מוקטנת.

החזית, ובעיקר השבכה הקדמית, נאים ונוכחים יותר, הפנסים צרים וחדי הבעה עוד יותר, וגלגלי הסגסוגת הסטנדרטיים עוצבו מחדש והם בקוטר 16 אינטש.

 

 

גם הפנסים האחוריים הוצרו וחודדו – למרות שהם אינם פנסי LED כמקובל כיום, לרוחב חלקו התחתון של הפגוש האחורי יש כעת חריץ נאה, ועל חלקו העליון הוצב מעין כנפון אירודינמי.

עיצוב הפנים, שגם קודם היה בין היותר מתקדמים בקטגוריה הזאת, לא השתנה בהרבה ונותר ממוקד בנהג, המושבים שופרו והושם דגש על אפשרויות חדשות של קישוט וצבע. מערכת המולטימדיה שודרגה והיא תומכת באנדרואיד אוטו ובאפל CarPlay.
גם לאחר מתיחת הפנים מונעת המכונית עם אותו מנוע 1.5 ליטר אטמוספירי ומוכר, אם כי ההספק שלו שודרג מעט, מ-107 ל-110 כ"ס, והמומנט שלו הוא כ-15 קג"מ ב-4,000 סל"ד. תיבת ההילוכים לא שודרגה או השתנתה, אבל בהחלט צריך לקוות (ויש יסוד להאמין) שמהנדסי החברה תיקנו את תקלת התוכנה שהתגלתה בה.

אצלנו, בישראל, זומנו השבוע לתיקון 1,149 מכוניות מאזדה 2 אשר יוצרו בין תחילת חודש מרץ 2019 ועד לסוף יולי 2019 בגלל "חשש לכשל בתוכנת מחשב תיבת ההילוכים אשר עלול לייצר מצב של בלימת מנוע חזקה מידי".
אנשי דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, ישלחו בימים הקרובים הודעות כתובות לבעלי הרכב הרלבנטיים, ומי שרוצה להקדים בדיקה למכתב יכול לעשות את זה באתר של מאזדה (www.mazda.co.il) או להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של דלק מוטורס בטלפון: 08-9139995.

 

 

כרגיל במקרים של קריאות לתיקון – התיקון יבוצע בחינם במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי מאזדה, ויש לתאם את הביקור מראש מול מרכז השירות את מועד ביצוע העבודה. חשוב לזכור שרישיון הרכב של מכונית שלא תטופל לא יחודש, לכן לא כדאי להמתין עם זה עד למועד הטסט השנתי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.