• Ad
  • מאזדה 2 סדאן
    לא רק מכוניות עבור צרכני הליסינג, אלא גם לשוק הפרטי. הנשק הוא אבזור גבוה בהרבה מנהוג בקבוצה או אפילו מהקטגוריות שמעל, כשברקע רצון היצרנית למתג את עצמה גבוה יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מאזדה מנסה לשנות את תפיסת הציבור בנוגע לסגמנט המשפחתיות הקטנות, סגמנט בו משחקות מכוניות כמו יונדאי i25, סקודה ראפיד, פיז'ו 301 ואחרות. עד עתה היה זה סגמנט שנשלט רובו ככולו על ידי חברות הליסינג, אבל יבואנית מאזדה רוצה להנגישו גם לקהל הפרטי.

    בשנת 2014 נמכרו כ-15,000 מכוניות בסגמנט התת- משפחתיות, או אם תרצו סגמנט הסופר-מיני פלוס. זה סגמנט שעיקר הפעילות בו נובעת מחברות הליסינג ומכרזי רכב ממשלתיים שונים. כך למשל הזכייה במכרז צה"ל היא זו שהייתה בין יתר הזרזים שגרמו למיצובישי אטראז’ לטפס אל המקום השני בקטגוריה בסיכום מכירות לשנת 2014.

    כ-90% ממכירות הסגמנט כיום הם לשוק הליסינג, אבל לדעת קברניטי מאזדה יש מקום בישראל לדגמי סדאן קטנים יותר מהמשפחתיות המקובלות גם כשמדובר בצרכן הפרטי. זאת הסיבה שהם השיקו את דמיו, שמה של מאזדה 2 בתצורת סדאן, ברמות גימור יחסית גבוהות לכשעצמן, כשהרמת הגימור הבכירה גבוהה משמעותית מנהוג בקבוצה או אפילו מהקטגוריות שמעל.

    מאזדה דמיו תא נוסעים

    מאזדה דמיו תימכר בישראל בשתי רמות גימור לעומת ארבע המוצעות עבור מאזדה 2. הבסיסית נקראת ‘קומפורט’ והיא מקבילה ל'דינמיק', רמת האבזור השנייה ב-2. היא כוללת את מערכת המולטימדיה MZD המוכר ממשפחת ה-3 שעקרה מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ’, שליטה על שפע מערכות במכונית, תמיכה בעברית, פיקוד קולי ומצלמת רוורס. בנוסף היא גם מציעה בקרת אקלים, חישוקי 15 אינץ’ קלים וחבילת בטיחות שכוללת מערכת התראה על סטייה מהנתיב ומערכת מניעת תאונה במהירות עירונית. זו המכונית שמיועדת לליסינג ומחירה עומד על 112,000 שקלים.

    מעליה נמצא את רמת אבזור ‘פיור בלאק’ (Pure Black) המקבילה ל’פיור ווייט’ (Pure White) ב-2 וכמוה היא רמת אבזור מקורית של היצרנית. היא מוסיפה תצוגה עילית, פקדים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, תאורת לד מלאה, מפתח חכם גם לפתיחה, חישוקי 16 אינץ’ קלים בשני צבעים ותוספות לחבילת הבטיחות כמו התראה על רכב בשטח מת והתראה על תנועה צולבת מאחור (עבור יציאה מחנייה למשל). זהו כבר אבזור שאינו אופייני לסגמנט כשבנוסף נמצא גם מושבים עטופים בעור משולב בד בצבע שחור ותפרים אדומים, ודיפונים עור תואמים לרוחב הדשבורד, בקונסולה התחתונה ובדלתות. פרט ל-MG350 אין עוד מכונית שמציעה חיפויי עור בסגמנט. מחירה של המכונית עומד על 120,000 שקלים – דומה למחירה הרשמי של MG350.

    עם הגרסה הבכירה מאזדה רוצה לפצח את הלקוח הישראלי ולשכנעו שניתן להסתפק גם במכונית קטנה יותר ומאובזרת עד מעל האוזניים. מבחינת היבואנית גם אם לקוח יגיע לבדוק את המכונית ובסוף ייבחר לצאת עם במאזדה 3, אין לה בעיה, העיקר שיישאר בתוך המשפחה.

    המניעים של דלק מוטורס אינם מגיעים בגלל רצונה בפיזור שוויוני יותר בשוק הרכב הישראלי, אלא גם בגלל רצון היצרנית למתג את עצמה גבוה יותר. מאזדה כחברה החליטה על שינוי אסטרטגי זה וכתוצאה מכך גם ה-2 והדמיו התייקרו יחסית קודמיהם בעבר וגם יחסית לקבוצה כיום (אם כי במקביל הם גם מאובזרים יותר). דלק מוטורס מנסה לשימור על מחירים בצד השפוי ולראיה, החליטה לא לשנות את מחיר מאזדה 6 ו-CX-5 המחודשים. אבל לא לעולם חוסן ובמקביל היא מכינה את הקרקע למיתוגה של מאזדה כיצרנית איכותית וטכנולוגית יותר שמציעה עור, תצוגה עלית ושלל מערכות בטיחות מתקדמות כבר במכוניות בסיסיות. ותמורת ערך מוסף זה יתכן ולקוחות העתיד יהיו מוכנים לשלם מעט יותר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מאזדה רוצה לפצח את סגמנט המשפחתיות הקטנות בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.