• Ad
  • אקומושן בתערוכת אוטומוטור 2014

    לראשונה: קהילת אקומושן באוטומוטור

    קהילת אקומושן הגיעה לראשונה לתערוכת אוטומוטור והציגה מספר פיתוחי תחבורה חכמה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קהילת אקומושן (EcoMotion) שהוקמה במטרה לעודד פעילות יזמית בתחומי תחבורה חכמה ואנרגיות חלופיות, מציגה באוטומוטור מספר פיתוחי תחבורה חכמה.

    חברת BNC Systems

    זה לא סוד שזמן הפיתוח של כלי רכב מאלץ את היצרניות להתבסס על טכנולוגיות ישנות יחסית. בגלל פער הדורות שבין מערכות המולטימדיה שברכב לסמארטפון למשל, הנהגים לא יכולים ליהנות מאפליקציות מקדמות כמו תחבורה חכמה וחיסכון בדלק שמוצעות בסלולר.

    חברת 'BNC Systems' מנסה לגשר על הפער באמצעות מחשב קטן המכונה 'פלטפורמות-ממשק' (Gateway Platforms), שתפקידו לחבר את הסמארטפון ושאר מוצרי הצריכה-הדיגיטליים למערכות המולטימדיה המותקנות במכוניות.

    BNC כבר חברה עם מספר יצרניות רכב ומאז 2008 מוצריה מותקנים במכוניות ואחראים על אפשרויות הקישוריות השונות (USB, בלוטות' ו-WI-FI) וממשקי תפעול שונים כמו מעבר ותפעול תפריטי ניווט, טלפון, מצלמת רוורס ועוד. בין הדגמים שבהם נמצא מערכת של BNC נמנה את פיג'ו 208, פורד אדג' ואקספלורר, שברולט קרוז, וקאדילאק CTS ו-SRX.

    חברת BE ELECTRIC

    חברת 'BE ELECTRIC' הישראלית מפתחת טכנולוגיות לניהול מערכות חשמל ובקרה לקטנועים חשמליים. למעשה החברה פיתחה מספר קטנועים בתפירה לשוק הישראלי, מרמת המראה החיצוני, לוח המחוונים, קיבולת נפח תא המטען וכלה בסוג החלקים, מנועים בקרים וסוללה. בנוסף פיתחה החברה מערכת ניהול מנוע עבור הקטנוע.

    הקטנועים מורכבים במפעל בסין ומגיעים לארץ כמוצר מוגמר. סה"כ משווקים ארבע קטנועים חשמליים המוצבים בטווח שבין 80 ל- 250 סמ"ק. המחירים נעים בין-9,000 ל- 35,000 שקלים.

    חברת TLT

    חברת 'TLT' (בעברית, תלת) מציעה פתרון ניידות אישית. מאחורי החברה עומד אייל אלוני, מהנדס מכונות, שבנה סוג של תלת אופן שמסוגל לנסוע בכל סוג שטח מירידה ועליה של מדרכות וכלה בחציית דיונות חול.

    כלי הרכב המוכנה 'תלת' מגיע בגרסה חשמלית או בנזין ומותאם אישית לרוכב ולמשקלו. המוצר נמצא בפיתוח כבר חמש שנים ונמצא כעת בישורת האחרונה לפני השקתו כמוצר מוגמר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.