• Ad
  • לקרוסאובר הקטן ביותר של אאודי קוראים 'סיטיקארבר'

    אחרי שהתרגלתם ל'אי-טרון' ול'אולרואד', נסו לשבור את השיניים עם "סיטי קארבר". קבלו את הקרוסאובר המעוצב החדש שמבטיח דברים טובים באריזה קטנה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אאודי חשפה פרטים ראשונים אודות המיקרו-קרוסאובר החדש שלה, אחיהם לפלטפורמה של סיאט ארונה, סקודה קאמיק ופולקסווגן טי קרוס, ואנשיה התאמצו, והצליחו, למצוא עוד שם מוזר שקשה לבטא בעברית: סיטיקארבר.

     

     

    הקרוסאובר הקטנטן הוא גרסה מוגבהת ומנופחת של אאודי A1 'ספורטבק' הרגילה, ולמרות שאנשי אאודי מתארים אותו כדגם "הכי פרוגרסיבי" מבין דגמי ה-A1 (לא חוכמה, יש רק דגם אחד כזה) וטוענים שהוא "מרגיש בבית בעיר, בכבישים כפריים ועל כבישים מהירים ואפילו בשטח מעט קשה", נראה שסובארו xv לא צריכה לחשוש מתחרות בשטח.

    הגרמנים לא מספרים לנו עדיין עם אילו מנועים יונע הקרוסאובר המעוצב החדש שלהם (ולזכותו צריך לומר שבתמונות הוא נראה יותר משכנע ממתחריו וגם מאחיו) – וגם לא אומרים מה יהיה המחיר שלו, אבל נראה שאנחנו יכולים לצרף כאן הימור לא מאד מוגזם: המנוע העיקרי יהיה טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר שיחובר לתיבת הילוכים עם מצמד כפול, והמחיר… המחיר יהיה מאד גבוה יחסית לקטגוריית הגודל. מאד סביר שאאודי תציע גם גרסאות מחוזקות של סיטיקארבר, הראשונה בהן עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר והאחרת עם שדרוג ספורטיבי תחת משפחת ה-S, אבל לא מן הנמנע שתוצע גם גרסת בסיס עם מנוע ה-1.0 ליטר התלת צילינדרי.

     

     

    אורכו של סיטיקאבר 4 מטרים וארבעה סנטימטרים, ומהנדסי אאודי הגביהו את מרווח הגחון ב-3.5 ס"מ וגם את קוטר הגלגלים, כך שהגובה הכללי הוגבה בכ-4 ס"מ ביחס ל-A1 ספורטבק. קוטר הגלגלים הקטנים ביותר הוא 16 אינטש, אבל אפשר לבחור גם בגלגלי 18 אינטש.
    לזכות מעצביו של סיטיקארבר אפשר לומר שהם השקיעו קצת יותר מאשר ב-A1, והתוצאה היא עיצוב חיצוני מרהיב עם חלקי חיפוי גוף מאלומיניום ותוספות פלסטיק קרביות, קשתות גלגלים מודגשות ושבכה קדמית מודגשת וייחודית אבל כזאת ששומרת על המסורת המשפחתית וגם מזכירה קצת את A2. גם הביצועים הדינמיים אמורים להיות משופרים, בין השאר בזכות מערכת בחירת מצבי הנהיגה וחיזוקים של המתלים והקפיצים – אך זאת במסגרת חבילה שאפשר לרכוש בתוספת מחיר.

     

     

    גם עיצוב הפנים נראה מושקע יותר מאשר A1 הרגילה, וללקוחות תהיה גם אפשרות לבצע פרסונליזציה למכוניות שלהם ואף לבחור בין תשעה צבעי מרכז שונים וגם בגג שחור או אפור. האבזור הבסיסי יהיה ודאי נדיב מזה של A1 ובכל מקרה יכלול מערכת מולטימדיה עם מסך מרכזי בגודל 10.1 אינטש, לוח שעונים וירטואלי וסט מלא של מערכות בטיחות.

     

     

    פנקס ההזמנות באירופה ייפתח בחודש הבא, כלומר עוד לפני תערוכת פרנקפורט, ותחילת המסירה ללקוחות באירופה מתוכננת לרבעון האחרון השנה. אלינו תגיע המכונית הזאת מתי שהוא בשנה הבאה, לאחר שהיבואנית והיצרנית יסיימו להתקוטט סביב שאלת המחיר שלה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.