• Ad
  • לקסוס חשפה גרסת שבעה מושבים ל-RX

    RX-L מציע כסטנדרט שורת מושבים שלישית מתקפלת חשמלית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לקסוס, מותג היוקרה של טויוטה, חשפה היום (ד') בתערוכת לוס אנג'לס את- RX-L – גרסה מוארכת ב-11 ס"מ של הקרוסאובר RX, עם שני מושבים נוספים.

     

     

    שורת המושבים השלישית של 'L' נפתחת ומתקפלת באמצעות מנוע חשמלי, וכל המושבים מרופדים כסטנדרט בריפוד עור. שורת המושבים האמצעית מוגבהת מעט ביחס לשורה השלישית, מה שאולי גורם לתחושה מעט קלסטרופובית אבל יוצר מרחב נוח יותר לרגלי היושבים מאחור.

    כדי למקסם את המרחב הפנימי לטובת יושבי שורת המושבים השלישית לקסוס לא הסתפקה בהארכת חלקו האחורי של RX ב-11 ס"מ אלא עיצבה מחדש את זווית החלון האחורי כך שהיא תלולה יותר מאשר בדגם בעל חמישה המושבים.

     

     

    קיפול שורת המושבים השלישית מותיר רצפה שטוחה לחלוטין, עם נפח הטענה גדול מאד, כמובן, וכאשר שורה זאת פתוחה קל יחסית להגיע אליה בזכות האפשרות להזיז את שורת המושבים האמצעית קדימה ואחורה בעזרת ידית. נוסעי השורה השלישית ממוזגים באמצעות פתחי מיזוג משלהם ושליטה בבקרת האקלים, וכמובן שלרשותם עומדים גם שני מחזיקי כוסות.

     

     

    RX L מוצע עם מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר ובמבנה V6 שמספק 294 כ"ס וכ-37 קג"מ של מומנט, וזה מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה יחסי העברה. לחילופין אפשר לבחור גם בגרסה ההיברידית שבה מחוברים שני מנועים חשמליים לגלגלים האחוריים, וההספק המשותף של היחידה הקונבנציונלית וההיברידית מגיע ל-313 כ"ס.

    לראשונה בלקסוס, ולטענת החברה גם לראשונה בתעשיית הרכב, מוצעת גם אופציה למסך מגע מפוצל ברזולוציה גבוהה, בגודל 12.3 אינטש.

    מערכות הבטיחות כוללות את כל המקובל בימינו, ובכלל זה בלימה אוטונומית עם התרעת התנגשות, זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב נסיעה עם היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אקטיבית, חיישן אורות, וכן עשר כריות אוויר בטיחותיות, מהן שתיים שמגנות על ראשי היושבים בשורת המושבים השלישית.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.