• Ad
  • לנד רובר דיסקאברי ספורט מחליף את פרילנדר

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לנד-רובר תבנה משפחת דגמים שלמה סביב המותג 'דיסקאברי', ולכן היא מחליפה את שם הדגם 'פרילנדר' ב'דיסקאברי ספורט'. דגמים אחרים של המותג יחלקו פלטפורמות עם דגמי יגואר

    חברת לנד-רובר חשפה היום (ד) את 'דיסקאברי ספורט', ג'יפ שמיועד למרכז שוק הפרימיום ואשר מחליף את 'פרילנדר'. באירופה ובישראל הוא יתחרה בג'יפוני היוקרה כגון ב.מ.וו. X3, וולבו XC60 ואאודי Q5, אולם יוצע גם עם גרסה בעלת שבעה מושבים.

    Land rover Discovery Sport 3

    קברניטי לנד-רובר מתכוונים לבדל שלוש "משפחות דגמים" סביב המותגים 'דיפנדר' (כלי רכב שימושיים, כולל כלי עבודה וכלים צבאיים), 'דיסקאברי' (ג'יפים וקרוס-אוברים יוקרתיים במרכז שוק הפרימיום) ו'ריינג' רובר' (ג'יפים מאד יוקרתיים בחלקו היקר של השוק.

    כמה מן הכלים האלה אף יחלקו פלטפורמות משותפות עם יגואר, שכמו לנד-רובר נמצא בבעלות קונצרן טאטא ההודי.

    דיסקאברי ספורט, שממוצב מבחינת גודלו ומחירו מתחת לדיסקאברי בעל שבעת המושבים, ייחשף בפני קהל בתערוכת פריז בתחילת אוקטובר, ומכירתו באירופה תחל מיד לאחר מכן. הוא מבוסס על פלטפורמת ה'איבוק' ויונע באמצעות סדרת מנועי הארבעה צילינדרים מוגדשי הטורבו – בנזין ודיזל – של לנד-רובר ויגואר (שמיוצרים על-ידי פורד), עם הנעה קדמית והנעה כפולה. בעתיד צפויה גם גרסה היברידית-נטענת.

    Land rover Discovery Sport 2

    בין השאר יוצע הכלי גם עם תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה בעלת 9 יחסי העברה שהושקה עם 'איבוק', ועם חידוש לקטגוריה: כרית-אוויר להפחתת עוצמת הפגיעה בהולכי רגל.

    לדיסקאברי ספורט יש מתלה אחורי רב-חיבורי, ובדגמי ההנעה הכפולה מפריד דיפרנציאל מרכזי מסוג האלדקס את ההנעה האחורית בעת נהיגת כביש מעל 35 קמ"ש, אך יחד עם זאת אנשי לנד-רובר מבטיחים שהוא יהיה נאמן למסורת של ה'דיסקאברי' ויהיה בעל יכולות שטח אמיתיות.

    Land rover Discovery Sport 4

    מערכת מולטימדיה חדשה תוצב במרכז תא הנהג, אשר יאובזר גם במגוון מערכות סיוע לנהיגה ומניעת תאונה.

    https://youtu.be/dnCi9WsheRA

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.