• Ad
  • לה מאן מבזק בוקר: כולם על הגלגלים. בינתיים

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עשר שעות לפני שהשעון בלה מאן, שבצפון צרפת, מסמן את השעה 15:00, כלומר 4 אחר הצהריים שעון ישראל, עדיין התרוצצו להן על המסלול כל 60 המכוניות שהוזנקו למירוץ הסיבולת המפורסם ביותר בעולם, וזה נס לכשעצמו.

    עדכון: 0615 שעון ישראל: 

    אסור לפתוח פה… שתי מכוניות LMP2, מספר 34 של קבוצת ג'קי צ'אן רייסינג, ומספר 40 של קבוצת ג'י-דרייב רייסינג פרשו לאחר 195 ו-197 הקפות של המסלול.

     

     

    לוח התוצאות אמנם כולל הרבה מאד ניסים ונפלאות אחרים, למשל את העובדה שרק 4 מבין 10 מכוניות הליגה העליונה מובילות את המירוץ והשש האחרות פזורות בין המיקום ה-20 לאחרון, אבל זה הרי חלק מן היופי של מירוץ סיבולת מפרך שכזה: להיות מהיר זה חשוב, אבל צריך גם להתמיד ובעיקר לעמוד בעומס.

    מי שלמדו את הלקח הזה בדרך הקשה, בתחילת השעה העשירית למירוץ, הם חברי צוות החלומות של טויוטה מספר 8, בראשות פרננדו אלונסו, לאחר שסבסטיאן בואמי חטף עונש עצירה של 60 שניות על כך שעבר את המהירות המותרת באיזור הטיפולים. בכניסה הבאה שלה, בהקפה מספר 150, נאלצה מכונית מספר 8 להמתין את זמן העונש בנוסף ל-35 שניות של תדלוק וצמיגים, כך שבסופו של דבר חזר בואמי למירוץ כשהוא מפגר בשתי דקות ועשר שניות אחרי מכונית מספר 7 של טויוטה.

    בשעות הבאות הצליחו אלונסו וחבריו לצמצם מעט את הפער הזה, כך שהוא עומד כעת (10 שעות לסיום המירוץ) על דקה אחת, אבל הרבה דברים עוד יקרו בעשר השעות הבאות. המהירות הממוצעת של מכונית מספר 7 בתום 14 שעות הייתה 247.6 קמ"ש, ואילו הצוות של מכונית מספר 8, בראשות אלונסו, שמר על מהירות ממוצעת של 248.2 קמ"ש.

    שתי המכוניות של ריבליון מחזיקות עדיין במקומות 3 ו-4 כשהן נמצאות 8 ו-9 הקפות אחרי הטויוטות, ו-15 (!) המכוניות הבאות הן מקבוצה LMP2, בעוד ששאר חברות LMP1 משתרכות 20, 30, 50 ואף 100 הקפות מאחוריהן. הפער בין זמן ההקפה הטוב ביותר של צוות מספר 8 – שהוא 3.17.658 בתום 14 השעות הראשונות, לבין זה של צוות מספר 7 עומד על 0.479 שניות ושתי המכוניות השלימו כמעט 230 הקפות כל אחת.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.