• Ad
  • מרבית רכבי האספנות בארץ ישראל הם משנות ה-60' וצפונה, בעיקר בגלל שהמחירים של הזקנות איבדו פרופורציה. אם יש לכם חולשה לקשישות ותקציב מוגבל הקאדילק הזו היא בדיוק המציאה שאתם מחפשים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    CADI 41 -1בשנים האחרונות נעות על כבישי ישראל יותר ויותר מכוניות עם לוחית רישוי עליה כתוב "רכב אספנות", אבל למרות שסצנת האספנות הארצישראלית נמצאת בפריחה מטורפת, אין מנוס מלציין שלרוב המוחלט של המכוניות הנושאות את לוחיות הרישוי המדוברת אין ערך אספני של ממש ומדובר בכלי רכב בעלי ערך נוסטלגי מקסימום.
    יתרה מזאת, מרבית רכבי האספנות בישראל הם לא באמת עתיקים ויוצרו בשנות ה-60', ה-70' ואפילו ה-80' של המאה העשרים.

    הסיבות לכך מגוונות. ראשית, אי אפשר שלא לציין את העובדה שעד שנות ה-60' נעו על כבישי ישראל מעט מאוד כלי רכב ומן הסתם בעשורים הרבים שעברו מאז רובם המוחלט ירד מזמן מהכביש ונרקב לאיטו עד מצב סופני. יש גם מי שסבורים שהסיבה לפופולריות הגבוהה בקרב האספנים לרכבים צעירים יותר משנות ה-70' וצפונה נובעת בעיקר מהעובדה שמדובר בדגמים שהם גדלו עליהם בהיותם נערים או בוגרים צעירים ולכן יש להם פינה חמה בלב לאלה ולא לרכבים שמעולם לא ראו באופן פיזי.

    עוד ב-TheCsr:
    יוקרה בהגזמה: קאדילק ומרצדס חושפת בפבל ביץ' קונספטים מרהיבים
    קאדילק ATS-V בישראל
    עצה מאחד שיודע: כך המכונית שלכם תשרוד לנצח

    CADI 41 -3כך או כך, אין ספק שגם המחיר הגבוה של מרבית המכוניות בנות ה-70' ומעלה שלא מצריכות שיקום יסודי מרתיע רבים, במיוחד אם מדובר באקזמפלר שיש צורך לייבא ממעבר לים ולמחיר הרכישה בדרך לארץ הקודש מתווספות עלויות שיותר ממכפילות את המחיר הראשוני.

    זו הסיבה בגללה התקשינו להתעלם מהקאדילק סדרה 62 המפוארת משנת הייצור1941 שמוצעת בימים אלה למכירה בקרייגסליסט בקליפורניה בתמורה ל-6500 דולרים בסך הכל, ובמילים אחרות – כ-70 אלף שקלים אחרי רכישה, הובלה, מיסים, אגרות, מע"מ ושאר ירקות.

    CADI 41-2

    יתרה מזאת, לא מדובר במכונית הדורשת שיקום מלא מהיסוד אלא באקזמפלר שלם לחלוטין, נטול ריקבונות וחוסרים וכמעט במצב נסיעה.

    המוכר מצהיר שעד שאוחסנה לפני מספר שנים מנוע הוי 8 השטוח של המכונית שמפיק 150 כ"ס אפשר לקאדי לשייט בקלות ב-130 קמ"ש כל היום.
    לטענת המוכר, כעת בסך הכל צריך רק להחליף את אטם משאבת המים ולנקות את משאבת הדלק כדי לחזור עם בת ה-75 לקרוע את הכבישים.

    המרכב הלבן של הקאדילק ככל הנראה נצבע בשלב מסוים, אך לפחות ממה שניתן לראות בתמונות הקווים של הבודי יפים ואין סימנים לחלודה או תיקוני חומר חובבניים ושכל קישוטי הניקל, הפנסים והסמלים קיימים.
    עם זאת, מכסה המנוע צריך לעבור עבודת פחחות קלה וצביעה בגלל עיקומים בשני צדדיו שנגרמו, כך על פי המוכר, מפתיחה לא צפויה של מכסה המנוע בעת נהיגה ב-120 קמ"ש.

    תא הנוסעים נראה שעבר ריפוד מחדש אי שם לפני אי אילו שנים (לפי סגנון האריג ככל הנראה בשנות ה-60' או ה-70' המוקדמות) ואין ספק שריפודי הקטיפה בחום ירקרק יכולים לזכות לרענון משמעותי ואולי להחלפה, אבל גם כאן הכל שלם וקיים, הדשבורד נראה אף הוא במצב מצוין וכולל את כל המחוונים וגלגל הגה מקורי עם כיסוי שאולי מסתיר פגעי זמן.

    לא מדובר ברכב במצב תצוגה ואין ספק שנדרשת קצת אהבה והשקעה כדי לתת לקאדי הזקנה הזו את הכבוד המגיע לה, אבל ברבע ואף פחות מכך ממחירה של מכונית מקבילה לאחר שיפוץ ועם תג מחיר שלאחר מסים בארץ הקודש עדיין נמוך ממחירה של מכונית מיני אוטומטית חדשה, אין ספק שמדובר במציאה, עם הרבה קלאסה, בהישג יד.

    CADI 41 -66

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    לא צריך להיות רוטשילד: קאדילק מודל 1941 עם קלאסה, במחיר מציאה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.