• Ad
  • לאן נעלם עיתונאי הרכב?

    עיתונאי 'קאר אנד דרייבר' האמריקני יצא לנסיעת מבחן על אופנוע, ונעלם אי שם בהרי סיירה נבאדה שבקליפורניה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קוראים רבים של מבחני דרכים למכוניות ואופנועים שואלים את עצמם מי הם האנשים שכתבו את המבחנים האלה, כמה ניסיון יש להם, אם בכלל, ולאן לכל הרוחות הם נהגו (או שמא לא נהגו) בכלי הרכב בזמן המבחן. אלא שהקוראים של עיתונאי הרכב האמריקני הוותיק דייוי ג'ונסון, מקליפורניה, מעסיקים את עצמם ביומיים האחרונים בשאלה הרבה יותר מפחידה: לאן לעזאזל הוא נעלם, ומה מצבו?

     

    מאז יום ראשון השבוע נערכים בצפון קליפורניה חיפושים מאסיביים אחרי עיתונאי הרכב האמריקני הוותיק, חבר מערכת Car and driver, אשר נעלם באופן מסתורי בעת רכיבת מבחן על אופנוע ברכס הרי 'סיירה נבאדה' בקליפורניה, ארה"ב. במשטרה המקומית אומרים שנמצאו כמעט כל חפציו של דייווי ג'ונסון – כולל אופנוע המבחן שעליו רכב – אבל אין להם מושג לאן הוא עצמו נעלם.
    חברתו של ג'ונסון דיווחה שהוא יצא ביום רביעי שעבר לרכיבת מבחן לצורך כתבה, והיא גם מספרת שלבחור יש אופי הרפתקני. בכל זאת – לדבריה – אין זה אופייני מצידו להיעדר למשך זמן ארוך. "יש לנו רק כל כך הרבה שאלות", היא אמרה בראיון לערוץ הטלוויזיה CBS.

     

     

    אם מישהו תוהה כיצד ג'ונסון בוחן אופנועים ייתכן שהתשובה נעוצה במסלול המשוער שעשה – כך לפי השחזור של חוקרי המשטרה: ביום ראשון של השבוע שעבר הוא רכב מלוס אנג'לס ללאס וגאס, ולמחרת יצא אל 'הרי ממותה' שבקליפורניה. ביום שלישי שעבר הוא יצא אל מעבר סונורה, שנחשב לאחד הכבישים המפותלים המאתגרים ביותר במדינה, בין השאר מכיוון שזהו מעבר ההרים השני בגובהו ברכס, ובגלל הגובה הרב שלו הכביש שעליו קפוא לעיתים מזומנות, אפילו בעיצומו של חודש יוני.

    ביום שבת נמצא אופנוע המבחן שעליו רכב ג'ונסון על ידי המשטרה בתחנת מנוחה במחוז קלאברס שבקליפורניה, למרגלות רכס הרי סיירה. נמצאו גם הבגדים שלו, הטלפון הנייד והמחשב הנייד, אבל הארנק שלו עדיין חסר.
    במגזין הרכב פרסמו כתבה אודות היעדרותו ואמרו ל-CBS שכל הצוות מצפה בשקיקה לחדשות חיוביות אותותיו.
    ג'ונסון הוא בין מקימי אתר הרכב האמריקני Jalopnik, ובעת רכיבת המבחן הוא שלח הודעת טקסט לחברה שלו שבה כתב שהוא התמודד עם תנאי רכיבה קשים ושבשלב מסוים אזלה הסוללה בטלפון הנייד שלו, אבל החלק הזה הסתיים בשלום. בהודעה ששלח לחבר אחר הוא כתב שכעת (לשון ההודעה) הוא יושב לנוח לצד אחד הנחלים באזור.
    אופנוע המבחן שעליו ג'ונסון רכב, הונדה CB1000R בצבע שחור, נמצא על כביש 49 ביום שבת, ה-8 ביוני, אבל תרמיל הגב שלו והציוד האישי נמצאו במקום אחר, ללא הארנק שלו.

     

     

    אנחנו, כמובן, שולחים איחולים ותקווה לג'ונסון ומשפחתו, וגם בשעה קשה זאת יכולים רק לקנא במסלולי המבחן של עמיתינו האמריקנים.

     

    צילומים: CBS, פייסבוק

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.