• Ad
  • הדמיון הכמעט מוחלט בין "הגרנד טור" ל"טופ גיר" ממשיך, כך מסתבר, גם בתקלות במהלך הצילומים וקצת יותר מחצי שנה לאחר שריצ'ארד האמונד נחלץ ברגע האחרון מרכב בוער, כריס האריס נאלץ להימלט אף הוא מרכב שעלה בלהבות במהלך צילומים ל"טופ גיר"
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
    צילום: BBC WORLD

    קצת יותר מחצי שנה אחרי שריצ'ארד האמונד הצליח להיחלץ ממכונית בוערת במהלך צילומי פרק של  "הגרנד טור" במרוץ HILL CLIMB, כריס האריס, מחליפו ב"טופ גיר", נחלץ אף הוא ברגע האחרון ממכונית שעלתה בלהבות במהלך צילומים לתוכנית בקטע סטייג' של ראלי מונטה קרלו.

    עם זאת, כאן בערך מסתיים הדמיון בין האירועים ובעוד שבמקרה של האמונד הרכב בו נהג, מכונית על חשמלית מתוצרת רימאק השווה כ-2 מיליון יורו, החל לעלות בלהבות לאחר שהאמונד איבד את השליטה באחת הפניות והמכונית החליקה מהכביש, התגלגלה מספר פעמים באוויר במורד גבעה ונחתה על גגה, במקרה של האריס, אשר נהג בגרסת טרום ייצור של האלפין A110 החדשה של רנו השווה כ-50 אלף יורו כשלצידו אדי ג'ורדן, אושיית ספורט מוטורית מפורסמת ומנחה אורח ב"טופ גיר" במתכונתה החדשה, הלהבות החלו מסיבה לא לגמרי ברורה.

     

    עוד ב-TheCar:
    הגיע לקצה המסלול: כריס אוונס פורש מ"טופ גיר"
    מאזדה חוגגת מיליון סיבות ללכת טופלס
    הלך לעולמו דניאל פאר, מגיש תכנית הרכב על גלגלים

    האריס סיפר לאחר המקרה: "בשלב מסוים במהלך הצילומים נורת אזהרה של המנוע נדלקה ומיד לאחר מכן הרכב החל להשתנק. לא חשבתי שמדובר במשהו רציני, עצרתי ופתחתי את הדלת ואז ראיתי להבות היוצאות מתחת לרכב ומטפסות במהירות לכיווני ומיד הבנתי שעלי ועל ג'ורדון לצאת מהרכב במהירות האפשרית".

    האריס וגורדון לבשו סרבלי מרוצים חסיני אש ולא נפגעו מהלהבות שהתפשטו במהירות והפכו את הרכב ללפיד בוער. בתוך פחות מ-4 דקות לא נשאר דבר ממכונית הספורט החדשה.

    צילום: BBC WORLD

    האלפין המודרנית נוצרה בהשראת האלפין A110 המקורית משנות ה-60' של המאה ה-20 אשר כיכבה במרוצי ראלי רבים כולל זה של מונטה קרלו שבאחד הסטייגים המפורסמים ביותר שלו התרחשה התקלה לפני מספר ימים שהובילה להשמדת מכונית הספורט החדשה.

    ה-A110 המודרנית מבשרת את חזרתו של מותג אלפין לחיים והיא נולדה כשהעל הכוונת שלה מכוניות לא מתפשרות כמו אלפא רומיאו 4C ופורשה 718.

    "לצערי המכונית הושמדה", סיכם האריס, "עצוב לראות מכונית יפה שנהרסה".

    ג'ורדן מצידו ציין כי "זה היה יום שהתחיל מושלם. תמיד חלמתי לעשות סטייג' בראלי מונקה קרלו ולא יכולתי לייחל ליותר מזה – מכונית ספורט קלה ומדויקת כמו פעם ונהג כמו האריס שרקד איתה בין הפיתולים. אני מצטער שלא הספקנו לסיים את המבחן ואת צילומי הכתבה אבל לעתים דברים כאלה קורים".

    מאלפין נמסר בתגובה: " אכן הייתה תקלה במהלך הצילומים ל"טופ גיר" עם הדגם החדש שלנו. מדובר בכשל טכני שאנחנו חוקרים אותו כעת, מבחינתנו העיקר זה שכריס האריס ואדי ג'ורדון יצאו מהרכב ללא פגע, ובשלב זה עד שנגיע למסקנות ונבין מה גרם לתקלה החמורה החלטנו להקפיא את כל מבחני הרכב והדגמות הנהיגה שתוכננו לגרסאות טרום הייצור של הדגם החדש".

    צילומים: בי.בי.סי 

    צילום: BBC WORLD

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    כריס האריס נמלט ברגע האחרון ממכונית בוערת במהלך צילומי "טופ גיר"

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.