• Ad
  • כסף מהיר: המכונית המהירה בעולם למכירה

    המכונית שעל סיפונה נרשמה מהירות של 435 קמ"ש יכולה להיות שלכם אם רק תכינו מזוודה עם 1.4 מיליון דולרים, לפני מסים כמובן
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    utuyuאם יש לכם 1.4 מיליון דולרים זמינים ואתם רוצים לבזבז אותם במהירות מסחררת במיוחד, אתם יכולים לקפוץ לטקסס ולשים את ידכם על המכונית שעל מד המהירות שלה הופיע לא מזמן המספר 435 קמ"ש.

    אמנם, אם תפתחו את ספר השיאים של גינס תחת הערך "המכונית המהירה ביותר מייצור סדרתי" תוכלו לקרוא על הבוגאטי ויירון סופר ספורט הצרפתיה, אבל לפני קצת יותר משנה, יצרנית בוטיק טקסנית קטנה בשם "הנסי" שברה את השיא של הויירון בשלושה קמ"ש ורשמה עם הונום GT, כאמור, 435 קמ"ש.

    השיא לא אושר רשמית מאחר שעל פי חוקי גינס יש, על מנת לבטל השפעות של גורמים כמו רוח גבית או שיפועים במסלול, לבצע מדידה בשני כיווני המסלול ונאס"א, האחראית על מסלול ההמראה במרכז החלל קנדי שביוסטון שם בוצעה המדידה, אישרה מסיבות בטיחותיות רק מקצה אחד.

    אגב, אנשי הנסי המאוכזבים לא נשארו חייבים ודרשו מאנשי גינס לבטל את השיא של הויירון מאחר שלטענתם, בניגוד לתקנון, הוא הושג במכונית לא סדרתית לחלוטין לאחר שמחשב הניהול של הויירון שקבעה את השיא תוכנת מחדש והוסרה ממנו ההגבלה האלקטרונית ל-415 קמ"ש.
    כעת, קצת אחרי שהרוחות נרגעו, בהנסי החליטו למכור את המכונית הספציפית שעל סיפונה נרשמה המהירות הקיצונית בעבור סכום כפול ממחירה של ונום GT זהה וחדשה מהניילונים.

    הונום GT אמנם מתבססת על שלדתה של לוטוס אקסיג', אך מעבר לכך מדובר בחיה אחרת לגמרי. את מנוע ה-1.8 ליטר הצנום של טויוטה המצוי בלוטוס מחליף כאן מנוע וי 8 בנפח שבעה ליטרים עם צמד מגדשי טורבו המפיק לא פחות מ- 1,244 כ"ס ומומנט גמישות מפורר אספלט של 117.8 קג"מ, ועם משקל העצמי העומד על 1,200 קילוגרם מדובר ביחס הספק משקל של פחות מקילוגרם לכוח סוס.
    מאה קמ"ש נרשמים בתוך 2.7 שניות ול-300 קמ"ש תגיעו בתוך 13.63 שניות – שיא גינס למכונית מייצור סדרתי ופחות או יותר הזמן שיקח למשפחומטית שלכם להגיע ל-100 קמ"ש.

    הונדה קבעה שיא גינס חדש למהירות עם מכסחת דשא

    צפו: כך בונים רכב שמגיע למהירות אלף מייל לשעה

    super faast

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.