• Ad
  • כוכבת התערוכה מחפשת אהבה חדשה

    מלכת האלגנטיות של תערוכת פבל ביץ' 2012 בדמות מרצדס רודסטר 1929 מוצעת למכירה ויכולה להיות שלכם, בתנאי שירשתם דירה במגדל יוקרה בתל אביב וממש אין לכם מה לעשות איתה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ממש כמו זכיה בגביע העולם לכדורגלנים, מדלית זהב אולימפית לאתלטים ומקום ראשון בסבב הפורמולה 1 לנהגי מרוץ, בעבור מי שמשפץ ומשחזר מכוניות קלאסיות התואר "Concorso d'Eleganza" הוא ככל הנראה פסגת השאיפות.

    התואר מחולק באוגוסט מדי שנה במסגרת תערוכת פבל ביץ' במונטריי שבקליפורניה, ללא ספק אירוע האספנות הגדול והמשמעותי ביותר בצפון אמריקה.
    עם זאת, למרות שהאירוע מתקיים בארצות הברית, במרבית השנים זכו בתואר רכבים ממוצא אירופאי, לרוב כאלה מלפני מלחמת העולם השנייה.

    דוגמה טובה לכך היא הזוכה בתואר לשנת 2012 – מרצדס בנץ 680 S Torpedo רודסטר מודל 1928 המצוידת במנוע בנפח 6.7 ליטרים עם 2 קרבורטורים ומגדש על  המפיקים יחד 180 כ"ס ומומנט של מעל ל-40 קג"מ.
    רק שלושה אקזמפלרים מגרסה זו שנבנתה על ידי בונה המרכבים בהתאמה אישית ( Coach Builder) סאווצ'יק יוצרו. הזוכה היא היחידה ששרדה ובקרוב היא צפויה להחליף ידיים במסגרת מכירה פומבית.

    המכונית בגוון אפור בהיר לא מטאלי עם שמשה קדמית קטנטנה, ריפודי עור אדמדמים, דשבורד מעץ מהגוני מבריק ולא גג בכלל הוצגה לראשונה בתערוכת הרכב של ניו יורק באפריל 1929 בדיוק לפני 88 שנה ולכדה את עיניו של ברון הנפט פרדריק הנרי בדפורד ג'וניור שרכש אותה בסיום התערוכה.

    משפחתו של המיליונר שמרה על  המכונית במשך יותר מ-75 שנים עד שלפני כעשור צמד אחים אספני רכב רכשו את המכונית מיורשיו של הבעלים המקוריים.

    הרכב אמנם נשמר כל השנים בתנאים טובים וגם לא עברו עליו חיים קשים מדי, אך השנים עשו את שלהן וצמד האספנים החליטו לשחזר את הרכב הנדיר למצב מושלם תוך הקפדה יתרה על שמירה על מקוריות בתהליך ארוך, מפרך ויקר שנמשך כשנתיים ובסיומו התוצאה המוגמרת הוצגה, כאמור, בתערוכת פבל ביץ' והשיגה ציון מושלם של 100 נקודות שהעניק לה את התואר הנכסף.
    בהמשך המרצדס הנדירה זכתה בפרסים נוספים, הייתה מסמר הערב בלא מעט אירועים מוטוריHם ובחודש הבא היא צפויה להימכר ב RM Sotheby's  למי שיציע את הסכום הגבוה ביותר ויירשם כ"יד שלישית" של הרכב הנדיר.

    אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם האספנות ומתלבטים בין חיפושית, פיג'ו 404 או אולי אפילו איזו אלפא ספיידר ישנה, כנראה שהמרצדס הזו היא לא בדיוק בשבילכם, אבל מצד שני אם שדדתם בנק, זכיתם בירושה שמנה או שאתם מחזיקים, עוד מיום ההנפקה, בכמות מכובדת של מניות  גוגל, פייסבוק, טבע או מובילאיי ויש לכם איזה 6.5-8 מיליון דולרים מיותרים שממש אין לכם מה לעשות איתם, אין ספק שהמרצדס הזו היא אחת הדרכים המרהיבות ביותר לבזבז אותם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.