• Ad
  • גרסת "קרוס" של i20 אמורה להתמודד בשוק של ניסאן ג'וק וסוזוקי קרוסאובר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, השיקה היום (ב') את גרסת "קרוס" של i20 במאמץ לקחת מנתח השוק הצומח במהירות של שוק המיני-קרוס אוברים דוגמת ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור, סוזוקי ויטארה וקרוסאובר, פיג'ו 2008 ואחרים.

     

    יונדאי i20 קרוס - 010

     

    I20 קרוס מבוססת על i20 הסדרתית אבל מרווח הגחון שלה מוגבה ב-2 ס"מ, תנוחת הישיבה מוגבהת ב-6.5 ס"מ, והיא מתגלגלת על חישוקי 17 אינטש אשר מסייעים ליצירת תחושה קרוסאוברית בדומה לזו שקיימת בפיג'ו 2008 (ביחס ל-208), דאצ'יה סנדרו סטאפווי (ביחס לסנדרו הרגילה) או פולקסווגן פולו קרוס, שהיא ממבשרות הז'אנר.

    יבואני יונדאי מיצבו את ה"קרוס" ברמת מחיר של 110,000 ש"ח לגרסה הבסיסית ו-116,000 ש"ח לגרסת ה'פרימיום' אשר כוללת בין השאר גם את מערכת המולטימדיה של יונדאי כהטבה למשך שלושת חודשי ההשקה – כלומר בגזרת ה-10 אלפים ש"ח מעל למחיר המחירון של i20 הרגילה.

    יבואני יונדאי הצליחו לקבל מן היצרן דגם ייחודי לישראל – עם מנוע ה-1.4 ליטר ותיבת ההילוכים האוטומטית שמוכרים לנו מ-i20 – אשר לא מוצע בינתיים באף שוק אחר בעולם.

    באירופה, למשל, מוצעת המכונית עם מנוע הטורבו בנזין התלת צילינדרי החדש של הקבוצה, בנפח 1.0 ליטר ועם תיבת הילוכים ידנית.

    עיצובה של 'קרוס' נבדל ממכונית הסופר מיני הרגילה בפגושים מעוצבים ומובחנים מאד מלפנים ומאחור, פנסי ערפל ייחודיים, פסי קישוט והדגשות של קשתות הגלגלים, פלטות החלקה מלפנים ומאחור, מסילות גג, כמו גם, כאמור, חישוקי ה-17 אינטש.

    עיצוב הפנים של המכונית כמעט זהה ל-i20 הרגילה, עם תא נהג מרווח ונעים אבל לא מעורר השראה כמו בג'יפונים האופנתיים, ועם זאת עדיין מדובר באחת ממכוניות הסופרמיני היותר שימושיות בשוק.

    ביונדאי מצהירים שהמכונית עוצבה ופותחה במרכז הפיתוח של הקונצרן בגרמניה ובמיוחד כדי להתאים לנהיגה בכבישים אירופיים.

    ליונדאי יש גם קרוסאוברים קטנים אחרים – ix25 שנמכר בסין ו'כריתה' שמיועד לשווקים מתפתחים, אולם אין לה עדיין תשובה ייעודית לפלח השוק הבוער של מיני קרוסאוברים דוגמת ניסאן ג'וק ורנו קאפצ'ור.
    ביונדאי עובדים על דגם כזה, שמיועד לארה"ב ולאירופה, והוא צפוי להיות מוצג בשנה הבאה ולהימכר בסוף 2017 או תחילת 2018.

    רמת האבזור 'פרימיום' של 'קרוס' כוללת כאמור בתקופת ההשקה את מערכת המולטימדיה קונקטד עם מסך מגע בגודל 8 אינטש ומערכת ניווט של וויז, דיבורית BT ומצלמת רוורס. כמו כן מוצעות בקרת שיוט, תאורת LED מלפנים ומאחור, מראות צד עם קיפול חשמלי, הגה מצופה עור ועוד.
    המכונית מוצעת כסטנדרט עם מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית, ועם 6 כריות אוויר,מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים.

    דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, מעריך שהמכונית תיקח אמנם מכירות מאלה של i20 הרגילה אבל תמכור בשנה מלאה בין 1,500 ל-2,000 יחידות.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יונדאי נכנסת לשוק הקרוסאוברים הקטנים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.