• Ad
  • יגואר XE מלפנים
    XE, מחליפת ה-X-טייפ והתשובה של יגואר לב.מ.וו סדרה 3 ואחרות, תגיע אלינו בתוך פחות מחודשיים. היבואנית מבטיחה עידן חדש
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יגואר XE – מחליפת ה-X-טייפ, תגיע אלינו במהלך אוגוסט ותתחרה ראש בראש בב.מ.וו סדרה 3, אודי A4, מרצדס C קלאס ואחרות. המחיר, מבטיחה היבואנית, יהיה אטרקטיבי ביחס למתחרות.

    יגואר XE

    יגואר, לפני שנחתה לחיקה המפנק של טאטא ההודית, ידעה בעיקר הרבה מאד מורדות. בשנת 2001 למשל החליטה היצרנית לנסות ולהיכנס לפלח המנהלים-פרימיום והציגה את X-טייפ. המראה אולי התרפק על דגמי יגואר הקלאסיים, אבל הבסיס היה של פורד מונדיאו הקודמת (זכר לבעלות עבר של פורד על יגואר). המכונית גם לא הרשימה והמכירות היו בהתאם. וכך ב-2009, כאשר כל שוק הפרימיום היה בצמיחה מטורפת למרות משבר כלכלי עולמי, יגואר הפסיקה את ייצור X טייפ.

    בתערוכת פריז האחרונה (שנערכה באוקטובר 2014) החליטה יגואר לחזור לפלח השוק עליו ויתרה והציגה את XE. היא נבנתה על פלטפורמה חדשה מהיסוד והציגה ממדים דומים לב.מ.וו סדרה 3 למשל: עם אורך של 467 ס"מ, רוחב של 185 ס"מ, גובה של 142 ס"מ ובסיס גלגלים של 283.5 ס"מ. למרות הממדים הדומים למתחרות הישירות, הודות לשימוש נרחב באלומיניום המכונית שוקלת 1,530 ק"ג, כ-100 ק"ג פחות מאוד משמעותיים.

    יגואר XE מאחור

    בפריז היא הוצגה עם שני מנועים: טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר (163 כ"ס) ובנזין V6 עם מגדש-על בנפח 3.0 ליטר (340 כ"ס). מאז הצטרף מנוע נוסף והוא הרלוונטי אלינו: טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר שמפיק 200 כ"ס. הוא משודך לתיבה אוטומטית בעלת שמונה הילוכים ומעביר את כוחו לגלגלים האחוריים. ביצועים: תאוצה ממצב עימדה ב-7.7 שניות ומהירות מרבית של 237 קמ"ש. תצרוכת הדלק בתנאי מעבדה עומדת על 13.3 ק"מ לליטר.

    שיווקה של המכונית באירופה החל לפני כמה חודשים וכאמור אלינו XE מתוכננת להגיע במהלך אוגוסט. מבחינת יגואר מדובר בסנונית שמבשרת על מבול של דגמים וכניסה לנישות חדשות כמו F-PACE – הקרוס-אובר הראשון של יגואר שיבשר על סוף החלוקה הברורה בין יגואר ללנד רובר שגם נמצאת בשליטת טאטא ההודית. מבחינת היבואנית, נראה שמדובר על עידן חדש. בחברת 'מאיר', היבואנית מבטיחים להיות תחרותיים מאי פעם ולהנגיש את יגואר לרבים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יגואר XE, אצלנו באוגוסט

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.