• Ad
  • טויוטה תזנק ראשונה בלה מאן

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קאזומי נאקאג'ימה קבע את זמני הדירוג הטובים ביותר עבור טויוטה, שתזנק ראשונה, שלוש המכוניות של אאודי יזנקו מן המקומות החמישי עד השביעי

    לראשונה בתולדות 24 השעות של לה מאן יזנק נהג יפני במכונית יפנית מן המקום הראשון בגריד.

    מכונית מס' 7 של טויוטה, נהוגה בידי קאזומי נקאג'ימה, היא המכונית המהירה ביותר במקצי הדירוג שנערכו ביומיים האחרונים, ולכן היא זו שתזנק ראשונה למירוץ המפרך.

    אנשי אאודי עבדו לאורך כל הלילה בין רביעי לחמישי כדי להשמיש מכונית חליפית במקום מכונית מספר 1 שבה התרסק לואיק דובאל במקצה הדירוג הראשון. בשעה 8 בבוקר הושלמה המלאכה והם אכן הצליחו להכין את המכונית בזמן למקצי הדירוג של יום חמישי.

    דובאל אמנם יצא במצב טוב מאד מן התאונה אולם לא קיבל את אישור הרופאים להשתתף במירוץ, ואת מקומו בקבוצה תפס הנהג הספרדי בן ה-40 מארק ג'נה, שנהג בין 1999 ל-2004 במספר קבוצות פורמולה 1 (וויליאמס, מינארדי) ובשנים האחרונות נוהג במירוצי סיבולת, בין השאר גם עבור קבוצות פיז'ו ואאודי (עונות 2021-2013 באאודי).

    לרוע מזלה של אאודי הייתה מכונית מס' 1 מעורבת בהמשך בתאונה נוספת, קלה אמנם, וכמו שתי המכוניות הנוספות של אאודי לא השיגה זמנים טובים מספיק במקצי הדירוג.

    שתי המכניות של פורשה, לעומת זאת, קבעו זמנים טובים מאד, לכן סדר ההזנקה הוא טויוטה מס' 7 ראשונה, פורשה מס' 14 שניה, אחריה טויוטה מס' 8 ורביעית פורשה מס' 20. שלוש המכוניות של אאודי ממוקמות במקומות החמישי עד השביעי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.