• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אוונסיס החדשה מוגדרת על-ידי טויוטה כ"מתיחת הפנים היסודית ביותר שבוצעה אי פעם על-ידי טויוטה". באירופה היא תשווק עם מנועי דיזל מתוצרת ב.מ.וו.

    בתערוכת ז'נבה הקרובה, שתיפתח לקהל בשבוע הראשון של מרץ, תציג טויוטה את מתיחת הפנים של אוונסיס החדשה, אשר נהגתה ועוצבה במרכז הפיתוח שלה בצרפת, הונדסה במרכז הפיתוח של טויוטה בבלגיה, ותיוצר במפעל שלה בבריטניה.

    בשונה מהונדה, שהחליטה שלא לפתח אקורד חדשה לשוק האירופי וממילא כבר לא מייצרת אותה באירופה מזה כמה שנים, טויוטה עדיין מאמינה בשוק המשפחתיות הגדולות ולכן מתחה גם את גרסת הסדאן וגם את הסטיישן.

    אוונסיס המחודשת עברה, לדברי אנשי טויוטה, את "מתיחת הפנים המקיפה ביותר שטויוטה ביצעה אי פעם", ונראה שהכוונה למתיחה יסודית לפחות כפי שבוצעה ביאריס, אולי אף יותר מכך.

    המכונית לא רק נותחה ברצינות (כפי שאפשר להניח ממעט הפרטים הגלויים בתמונות שטויוטה פרסמה), אלא קיבלה גם מנועים חדשים שמתאימים לתקני אירו 6. באירופה יוצעו מנועי הטורבו-דיזל החדשים שפותחו במסגרת שיתוף הפעולה החדש יחסית בין טויוטה לב.מ.וו, ואשר מיוצרים עבורה על-ידי הגרמנים.

    השינויים החיצוניים כוללים פרצוף תואם לעיצוב המשפחתי העדכני של דגמי החברה, עם שיפור משמעותי של עיצוב הפנסים, הפגוש ומכסה המנוע. במקביל עברו גם סביבת הנהג ותא הנוסעים שידרוג עיצובי, ונעשה שימוש בחומרים מודרניים יותר.

    מה שאי אפשר לראות בתמונות, אבל הובטח באופן חצי רשמי על-ידי דובר מטעם חברת טויוטה, הוא שיפור וחיזוק של מרכב המכונית, שאמור להיטיב עם התנהגות הכביש שלה.

    טויוטה אוונסיס סטיישן 2015: "מתיחת הפנים המקיפה ביותר אי פעם", לדברי טויוטה
    טויוטה אוונסיס סטיישן 2015: "מתיחת הפנים המקיפה ביותר אי פעם"

     

    אלינו תגיע אוונסיס המתוחה ברבעון האחרון של 2015, אבל לא לעוד המון זמן: מתיחת הפנים המשמעותית הזאת אמורה להשאיר את אוונסיס בחיים עד לשלהי שנת 2018, ואז – בסבירות רבה מאד – יופסק ייצורה לנוכח הצטמקות פלח השוק של מכוניות משפחתיות גדולות באירופה.
    עם זאת, את אוונסיס תחליף, פחות או יותר במקביל לשלהי הקדנציה שלה, מכונית היברידית-נטענת בגודל די דומה לשלה, כלומר שאנחנו צריכים לדמיין לעצמנו סוג של פריוס מוגדלת, וחדישה יותר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טויוטה משיקה אוונסיס מתוחה בז'נבה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.