• Ad
  • Euro NCAP העניק אמנם את הציונים המרביים לשלושה דגמים חדשים שריסק, אבל לא הכל מושלם ויש עדיין לאן להשתפר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בצל ים החידושים מתערוכת המכוניות הבינלאומית בפריז פרסם פרויקט הבטיחות האירופאי Euro NCAP את תוצאות מבחני הריסוק שערך לשלושה דגמים חדשים שהוצגו השנה: מרצדס E קלאס, פיג'ו 3008 ורנו סניק. שלא במפתיע, שלושת הדגמים קיבלו ציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות.

     

    Euro NCAP רנו סניק 2016 - 004- 2016

     

    E קלאס החדשה עברה את המבחן בהצטיינות עם ציון של 95% בהגנה על נוסעים מלפנים ועם ציון של 90% בהגנה על ילדים שמרוסנים בהתקני בטיחות במושב האחורי, וכן קיבלה ציון של 77% בהגנה על הולכי רגל.
    עם זאת, ועל אף הסמל המחייב, הציון שקיבלה על תפקוד ציוד הבטיחות הוא 62%. E קלאס הפסידה ניקוד בגלל הגנה לא מושלמת על רגלי הנהג והנוסע בעת תאונה חזיתית למרות שהדגם שנבחן צויד בכרית אוויר להגנה על ברכי הנהג.

     

    Euro NCAP מרצדס E קלאס 006 - 2016

     

    גם בהגנה על חזה הנהג והנוסע בתאונה חזיתית לא הצליחה E קלאס להשיג ציון מושלם.

    המכונית בעלת פוטנציאל המכירות הגדול ביותר בשוק הישראלי, אשר נבחנה בסבב הזה, היא פיג'ו 3008 החדשה וגיליון הציונים שלה כולל ציון של 86% בהגנה על הנוסעים מלפנים, 85% בהגנה על ילדים שמרוסנים בהתקני בטיחות מאחור, 67% בהגנה על הולכי רגל וציון של 58% בלבד לפעולת אביזרי הבטיחות – 8% מעל לסף המינימום לקבלת דירוג של חמישה כוכבי בטיחות.

     

    Euro NCAP פיג'ו 3008 - 2016.jpg - 004

     

    נקודת התורפה של 3008 היא ההגנה על חזה הנהג בתאונה חזיתית (בחפיפה מלאה וחלקית) שקיבלה ציון בינוני עד סביר. גם במבחן ההגנה מפני פגיעת עמוד מן הצד התקבל ציוד בינוני בלבד.

     

    Euro NCAP רנו סניק 2016 - 005- 2016

     

    רנו סניק קיבלה 90% בהגנה על היושבים מלפנים, 82% בהגנה על ילדים מרוסנים מאחור, 67% בהגנה על הולכי רגל ו-59% לאביזרי הבטיחות.
    את רוב הניקוד הפסידה סניק בגלל הגנה בינונית עד סבירה בלבד על חזה הנוסע מלפנים בתאונות חזיתיות, ובהגנה לא מושלמת על החזה במבחן פגיעת הצד בעמוד.

    את התוצאות המלאות של מבחני הריסוק האלה, ואת תוצאות מבחני ההגנה על יושבי המכוניות ועל הולכי רגל של רוב הדגמים החשובים שנמכרים באירופה, אפשר לראות באתר של פרויקט Euro-NCAP

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חמישה כוכבי הגנה למרצדס פיג'ו ורנו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.