• Ad
  • חם על המסלול: מרוץ ראשון בליגת 208CUP נערך בערד

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    נקודת ציון נוספת לספורט המוטורי הישראלי: מספר שבועות לאחר שהושקה אליפות פיג'ו 208 CUP שנערכת בשיתוף בין חברת ProDrive של ראם סמואל לבין חברת לובינסקי, יבואנית קבוצת פיג'ו-סיטרואן לישראל, נערך בסוף השבוע סבב ראשון של האליפות הזאת על המסלול בערד. למרות שרב כבד עלו על המסלול שבע מכוניות פיג'ו 208 CUP בשני מקצים, כל אחד בן 12 הקפות, וחוללו היסטוריה מקומית: זהו מירוץ "ראש בראש" רשמי ראשון על מסלול אספלט בישראל.

    בסבב הנוכחי לקחו חלק שבעה נהגים וסדר הזינוק למקצה הראשון נקבע במקצה זמנים שנערך ביום שישי. בשבת זינק מעמדת ה'פול' אור לנגר, ואחריו זוהר שימשי, אורי אדיב ואייל דוראון. סדר הזינוק למקצה השני התהפך, בהתאם לתקנון, כשמי שמוקם במיקום הרביעי זינק מן המקום הראשון.

     

    עיקר האקשן התחולל במקצה הראשון, כאשר אודי אדיב עקף את זוהר שימשי ועלה למקום השני, ולאחר מכן טיפס אל המקום הראשון כאשר לנגר, המוביל, הסתחרר. במקצה השני לא היו דרמות מיוחדות וסדר הסיום היה זהה לסדר הזינוק, כך שהניצחון הוענק לאייל דוראון. בסיכום שני המקצים נמצא אורי אדיב בפסגת הדירוג.

    תוצאות מקצה ראשון
    1. אורי אדיב
    2. זוהר שימשי
    3. אור לנגר

    תוצאות מקצה שני
    1. אייל דוראון
    2. אורי אדיב
    3. זוהר שימשי

    על אף שכאמור לא היו דרמות גדולות על המסלול, ולמרות שלא מדובר עדיין באירוע רב קהל כמו אירוע חנוכת המסלול בערד בפסח האחרון, בכל זאת נוצר רושם חיובי ומעודד. הפקת המירוץ הייתה מאורגנת כראוי וכך גם ההתנהלות השוטפת של צוותי המסלול והליגה לאורך האירוע – וזה לכשעצמו לא מובן מאליו במדינה שבה הספורט המוטורי היה מחתרתי במשך כל כך הרבה שנים. המירוץ הועבר בשידור ישיר דרך ערוץ אינטרנט מיוחד, וזכה להתעניינות של אלפי צופים. אפשר לשאוב מכך עידוד לקראת הסבבים הבאים באליפות, וגם תקווה לליגות מרוצים נוספות אשר ירחיבו את העניין הציבורי בספורט המוטורי.

    צילומים: רונן טופלברג

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.