• Ad
  • MG3 מבט מלמעלה
    יבואנית MG מתחילה בשיווק דגם חדש בישראל: MG3 החדשה במחיר של 68,000 שקלים. במקביל מחזירה היבואנית את MG350 בגרסת מנוע אטמוספרי שתשווק לצד גרסת טורבו חדשה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דוד לובינסקי, יבואנית MG הסינית (בריטי לשעבר) השיקה בישראל מכונית חדשה, MG3, וגרסה מחודשת של MG350. בשונה ממהלכיה מיום השקתה בישראל, שני הדגמים ישווקו בשלוש רמות אבזור במקום ברמת אבזור אחת גבוהה ויקרה.

    MG3 – סופרמיני חדשה ומהזולות בישראל

    MG3, הסופרמני החדשה (דור שני) של MG הוצגה באמצע 2013 ומציעה ממדים דומים ליונדאי i20 עם אורך של 401 ס"מ, רוחב של 173 ס"מ גובה של 151 ס"מ ובסיס גלגלים של 252 ס"מ. בחרטומה מנוע זהה לזה המוצע ב-350 הגדולה יותר: 1.5 ליטר, 106 כ"ס. בסין היא מוצעת עם תיבה ידנית או אוטומטית רובוטית בעלת מצמד בודד (מתוצרת פיאט). אצלנו היא תשווק רק עם תיבה ידנית (5 מהירויות). תצרוכת הדלק המשולבת עומדת על 17.2 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

    המכונית תשווק בשלוש רמות גימור שיכללו את החישמול המקובל, מחשב דרך, פנסי יום (LED), מערכת שמע עם חיבור USB, חיישני לחץ אויר ועוד. רמת הגימור האמצעית 'קומפרט' תכלול בנוסף שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, בלוטות', חיישני רוורס, חישוקים קלים (16 אינץ') ועוד. רמת הגימור הגבוהה 'דה-לקס' תוסיף לרשימה בקרת שיוט, חיישן גשם, ריפוד משולב עור ועוד.

    בעבר העריכו אנשי היבואנית שהם לא יוכלו להתחרות בתחום הזול של מכוניות סופר מיני ידניות (סביב 75,000 שקלים), ולכן הם ימשיכו באותה אסטרטגיה בה פעלו בשיווק שאר דגמי מותג ולציידה באבזור רב ביחס למתחרות. כאמור זה השתנה וההחלטה על הבאת גרסאות בסיס פחות מאובזרת גם אפשרה ללובינסקי להציע את המכונית במחיר נמוך מהערכתה הראשונית. מחיר גרסת הבסיס 'קלאסיק' יעלה 68,000 שקלים – מהדגמים הזולים בישראל לסופרמיני כשלמעשה רק מיצובישי ספייס סטאר המוצעת עם מנוע 1.0 ליטר נמכרת במחיר נמוך יותר. מחיר רמת האבזור האמצעית עומד על 74,000 שקלים ורמת הגימור הגבוה תעלה 79,000 שקלים. מכוניות ראשונות יגיעו באוקטובר – איחור של כמה חודשים ביחס להערכות הראשוניות שדיברו על אפריל-מאי.

    MG350 – גרסת טורבו חדשה

    במסיבת עיתונאים בתחילת השנה העריך דורי מנור, מנכ”ל חברת דוד לובינסקי, שבחודש אפריל יחד עם שיווקה של MG3 יחל גם שיווקה של הגרסה המחודשת של MG350. הגרסה המחודשת כללה עדכון קוסמטי קל כשגולת הכותרת היא ציודה של המכונית במנוע 1.5 ליטר מוגדש טורבו של היצרנית הסינית שמפיק 126 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית חדשה עם שישה הילוכים מתוצרת ג'נרל מוטורס. מדובר בשינוי משמעותי ביחס למנוע הנוכחי והמיושן (105 כ"ס) ששולב עם תיבה אוטומטית בעלת ארבעה הילוכים בלבד וללא אפשרות לתפעול ידני. אבל גם כאן התוכניות השתנו ושיווקה של המכונית המחודשת נדחה לרבעון האחרון של השנה בשל ביקוש גבוה למכונית בשוק הביתי.

    המשמעות של שינוי הקצאת הדגמים לישראל הוביל לכך שללובינסקי לא נותרו דגמי MG חדשים למכירה בישראל. כדי לא "להפסיד" את השנה אנשי היבואנית החליטו לייבא מחדש את הדגם גם עם המנוע הישן (שעבר שידרוג קל ומפיק 106 כ"ס).

    MG350 בגרסתה האטמוספרית מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12.5 שניות ומציעה מהירות מרבית של 170 קמ"ש. גרסת הטורבו רושמת 10.2 שניות במיאוץ הקלאסי ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת בתנאי מעבדה עומדת על 14.5 ק"מ לליטר בדגם האטמוספרי ו-12.3 ק"מ ליטר בדגם הטורבו.

    גם דגם זה ישווק בשלוש רמות גימור: שתיים עבור מנוע הישן ושלישית גבוהה יותר עבור מנוע הטורבו החדש. רמת הגימור הבסיסית, 'קלסיק', תכלול את החישמול המקובל, מערכת שמע עם חיבור USB ו-AUX, מחשב דרך, חגורות בטיחות אקטיביות מלפנים, חיישני רוורס, חלון גג נפתח חשמלית ועוד. רמת הגימור האמצעית, 'קומפורט', תכלול בנוסף בקרת אקלים, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, בלוטות', חישוקים קלים (16 אינץ') מושבי עור, מושב נהג חשמלי ועוד.

    עד כה שווקה המכונית ברמת הגימור האמצעית ובמחיר שהתחיל עם שיווקה בישראל (באפריל 2012) ב-115,000 שקלים וירד בהמשך ל-99,000 שקלים. הדגם המחודש מחזיר את המכונית לרמת המחיר הראשונית כשגרסת הבסיס החדשה מתומחרת גבוה יותר ממחיר המבצע של הדגם הנוכחי, 107,000 שקלים.

    מנוע הטורבו החדש יוצע רק ברמת הגימור הגבוהה ביותר, 'דה לקס' שתוסיף לרשימת האבזור גם מערכת DVD עם שמונה רמקולים במקום שישה ומצלמת רוורס. מחירה 128,000 שקלים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חדש בישראל: MG3 חדשה ו-MG350 מחודשת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.