• Ad
  • קאן אם מאווריק XDS קפיצה

    חדש בישראל: קאן אם מאווריק XDS

    עופר אבניר, יבואנית קאן אם, מצרפת לסדרת דגמי מאווריק - הסדרה האגרסיבית ביותר של המותג הקנדי - את הסדרה הקיצונית ביותר, XDS. במקביל מודיעה היבואנית על תחרות תמונות וסרטונים עם פרסים יקרי ערך
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לפני כארבעה חודשים, בספטמבר האחרון השיקה עופר אבניר את דגמי קאן אם מאווריק (Maverick) – הדגם האגרסיבי ביותר של המותג הקנדי. אז השיקה היבואנית את רכב הפאן בשתי תצורות – שניים וארבעה מושבים – בסדרות בסיסיות יותר, היום השיקה היבואנית את גרסאות הקצה, סדרת XDS.

    סדרה XDS מוצעת עם אותו מנוע דו-צילינדרי מרכזי המציע חלוקה כמעט שווה בין הסרנים בנפח 1.0 ליטר. המנוע ישווק בשתי גרסאות: אטמוספרית כמו שאר הסדרות שמפיק 101 כ"ס, וגרסת טורבו שמייצרת 121 כ”ס. יש לא מעט סדנאות שמציעות קיט טורבו, אבל זו פעם ראשונה בה כלי שכזה מוצע מנוע טורבו משערי המפעל. הכוח יכול לעבור לכל הגלגלים או לאחוריים בלבד ותיבת ההילוכים רציפה גם מציעה יחס העברה קצר עבור מעברים טכניים. לגרסת הטורבו אותה תיבת הילוכים רציפה אך עם תגובה מהירה יותר ואוורור משופר לרצועה בכדי לשמור על שרידותה (נקודה רגישה בכל הכלים בקטגוריה).

    בקאן אם אומרים שתכננו את סדרה XDS מחדש כך שהסדרה היא יותר מ"רק" הוספת טורבו למנוע המוכר. כך לסדרה XDS זרועות מתלים ארוכה יותר עם מהלך מתלה אחורי של 41 ס"מ וקדמי של 38 ס"מ (לעומת 35.6 מלפנים ומאחור בסדרות הבסיסיות). זרועות ארוכות יותר משמעותם גם בסיס גלגלים גדול יותר (תוספת של 9 ס"מ). בנוסף נמצא בולמי פוקס מסדרה בכירה יותר – פוקס פודיום RC2 (עם סליל כפול ויכולת כוונון לכיווץ מהיר ואיטי, מהירות החזר ועומס קפיץ) וחישוקי 14 אינץ' ייחודיים.

    בשאר הפרמטרים אין הבדל כך שגם בסדרה XDS נמצא את אותם מכלולים שנמצא בסדרות הנמוכות יותר, כמו דיפרנציאל קדמי מסוג QE VISCO LOK ייחודית ל-BRP (חברת האם) שמאפשר נעילה אוטומטית פרוגרסיבית בכל מהירות, הגה כוח דינאמי ייחודי לקאן אם בעל שלושה מצבי פעולה הנשלטים על ידי הנהג, לחצן ‘אקו’ הממתן את תגובת המצערת וגם יכול להאריך את טווח הנסיעה בטיול ממושך ועוד.
    גם נמצא בסדרה את אותם אבזרים מוכרים משאר הסדרות כמו מושבים נשלפים, מפתח התנעה עם מערכת אבטחה דיגיטלית מקודדת (ייחודי למותג), הגבלת מהירות אוטומטית במקרה והנהג אינו חגור, תאי האכסון הגדולים ומיכל הדלק הגדול מבין המתחרים (37.8 ליטר).

    מחירי גרסאות מאווריק אינם זולים ומתחילים ב-118,000 שקלים עבור גרסת R בסדרה הבסיסית ומאפיל עד 146,000 שקלים עבור גרסת XRS DPS עם נעילות הדיפרנציאל הקדמית וההיגוי המשתנה בתצורת ארבעה מושבים. סדרה XDS יקרה עוד יותר כאשר מחיר הדגם האטמוספרי עומד על 154,000 שקלים וגרסת הטורבו על 167,000 שקלים. לעת עתה סדרה זו תשווק בארץ רק בתוצרה דו-מושבית.

    במקביל ולכבוד השקת סדרת XDS החדשה, יוצאת קבוצת עופר אבניר בקמפיין תחרותי למותג קאן אם שבמסגרתו מזמינה היבואנית את גולשי הרשתות החברתיות להעלות סרטוני שטח ותמונות לאתר ייעודי. מבין הגולשים יבחרו התמונות והסרטונים הטובים ביותר שיזכו את בעליהם בפרסים. מקום ראשון יזכה במאווריק R בשווי של 118,000 שקלים, מקום שני יזכה בטרקטורון מדגם 'רנגייד 800 R' בשווי 92,000 שקלים ומקום שלישי בחופשה זוגית בקנדה וביקור מפעלי קאן אם BRP.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.