• Ad
  • יותר מ-300 רכבי אספנות מכל הסוגים יוצגו בשישי בהפנינג ענק ברמת גן. הכניסה חופשית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מועדון החמש הוקם בשנת 1985 במטרה לאגד את קומץ המשוגעים לדבר שבימים שכולם רצו רק סובארו DL חדשה החליטו משום מה לנסוע בגרוטאות ולשמר את המורשת המוטורית הארץ ישראלית משנות ה-50' וה-60' של המאה העשרים -ימים בהם מספרי המכוניות כללו רק 5 ספרות (ומכאן שם המועדון).

    מאז הרבה מאוד השתנה ובשנים האחרונות מכוניות שהיו בימי הקמת המועדון חדשות מהניילונים, כולל המכונית הלאומית הסובארו DL של אותן ימים, הצטרפו למשפחת האספנות הארצישראלית הנמצאת בפריחה גדולה כששימור, איסוף ושיקום של מכוניות נוסטלגיות הפך לתחביב לגיטימי ולא רק בקרב משוגעים לדבר, חובבי רכב אדוקים או מכונאים.
    הסיבות לפריחה רבות ובעיקר ניתן לציין פתיחת השוק לייבוא רכבי אספנות מחו"ל והאפשרות לרכוש אונליין מכוניות די נחשקות במחירים שפויים מבעבר.

    עוד ב-TheCar: 
    קלאסיקה מקומית: מועדון החמש משיק רנו דופין שיוצרה בחיפה 
    הכירו את הדה-שבו ששווה יותר מפורשה חדשה 
    שיאים חדשים למכוניות אספנות בריטיות ואמריקאיות

    אמנם במונחים עולמיים סצנת האספנות המקומית עדיין פצפונת ואין מה להשוות את מפגשי האספנות כאן לאירועים כמו הפנינג מכוניות האספנות בהרשי, ארה"ב, פסטיבל האספנות בגודווד, אנגליה ומסע מכוניות האספנות "מילה-מילייה" באיטליה, אבל בשישי הקרוב (ה-6 באוקטובר, מהשעה 10:00 ועד 13:00) יתקיים בפארק הלאומי ברמת-גן אירוע האספנות השנתי הענק של מועדון החמש אשר בשנים האחרונות מארח גם מועדוני אספנות נוספים.

    האירוע יתקיים על רחבת הדשא המרכזית של הפארק הלאומי בר"ג וצפויים להשתתף בו יותר מ-300 רכבי אספנות ממודלים שונים מכמעט ראשית המאה העשרים ועד למחצית השנייה של האייטיז.
    רכבי האספנות יועמדו על רחבת הדשא אל מול האגם במעגלים גדולים, על-פי ארצות מוצאם.

    ברקע ניתן יהיה ליהנות מגרסאות כיסוי ללהיטים משנות ה-60' שיבוצעו על ידי להקת הנשים "Yes Ma'am" והזמר דורון מזר המציין, כמו רכבי האספנות הצעירים, יותר מ-30 שנות קריירה בתחום.

    בשעה 12:30 יתקיים הרונדו המסורתי כשהפעם הנושא יהיה "ישן מול חדש" ונסיעת הראווה תכלול מכוניות חדשות ונוצצות לצד ותיקות בנות 30 שנה ויותר מאותו מותג שיסעו אחת לצד השנייה.

    כבכל שנה ההשתתפות והכניסה לאירוע הן חינם וללא תשלום לכולם ולאור כמות המבקרים העצומה שהגיעה לאירוע לפני שנה הפעם עיריית רמת גן הקצתה למכוניות שטח תצוגה כמעט כפול בגודלו על מנת לאפשר לאנשים להתרשם ולצלם ללא הפרעה את היפהפיות המתבגרות.

    תמונות מן ההפנינג בשנה שעברה:

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חגיגת הקלאסיות המסורתית של ישראל בשישי בפארק הלאומי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.