• Ad
  • וולבו השיקה את את דגמי S60, XC60 ו-S80 לאחר מתיחת פנים, תוך שהיא מציידת אותן במנוע ה-T5 החדש, תיבת שמונה הילוכים ומחיר תחרותי מבעבר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת מאיר, יבואנית וולבו לישראל, השיקה היום (א') את מתיחות הפנים של S60, XC60 ו-S80 בתוך כדי מהלך מיצוב חדש של המותג שכולל עדכון רמות האבזור והפחתת מחירים של חלק מדגמיה.
    לדברי שרון גלזר, מנהל חטיבת מכוניות הנוסעים והאופנועים ב'מאיר', החברה מתכננת למכור השנה 1,000 מכוניות, גידול של 35% לעומת אשתקד.
    המהלך הוא חלק מאסטרטגיה שנועדה להתחרות באופן נמרץ יותר במותגים הגרמנים. אסטרטגיה זו תיושם בכל הדגמים (למעט ה-XC90 אשר יורשו יגיע ארצה בשנה הבאה) ומבוססת על שלושה מרכיבים: מנוע חדש של וולבו שמשולב עם תיבה אוטומטית קונבנציונלית בעלת 8 הילוכים, עיצוב מוחצן יותר של הדגמים עצמם, טכנולוגיה מתקדמת ורמת איבזור עשירה יותר.

    245 כ"ס ושמונה הילוכים

    אפשר לומר שהמהלך האסטרטגי החל כבר בתחילת השנה, עת עודכנו רמות האבזור והמחיר של דגם ה-V40, כך שהיום היא למעשה מורחבת לדגמים החשובים האחרים: S60, XC60 ו-S80.
    נוסף לשינויים קוסמטיים בפנים ובחוץ השיפור החשוב ביותר הוא תחילת השיווק של מנוע ה-T5, מנוע חדש (שמיוצר בגרסאות בנזין ודיזל) בנפח 2.0 ליטר אשר נועד להחליף שמונה מנועים שונים שהניעו את דגמי וולבו עד כה.
    רוב מנועי וולבו כעת הם מנועי 'אקובוסט' של פורד – שנותרו מן התקופה שבה פורד הייתה בעלת השליטה בוולבו (לפני שזו נמכרה לג'ילי הסינית).
    המנועים החדשים מחוברים לתיבה אוטומטית חדשה בעלת שמונה הילוכים, אשר פותחה יחד עם חברת אייסן היפנית, ואשר מחליפה את התיבות האוטומטיות הנוכחיות ואת תיבת ה'פאוואר-שיפט' (כולן עם שישה הילוכים) של פורד.
    מנוע ה-2.0 ליטר טורבו שמוצע כעת בישראל מפיק 245 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ ב-1,500 סל"ד, ומחליף את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין של פורד שהפיק 240 כ"ס ו-32.6 קג"מ ב-1,800 סל"ד.
    לכאורה, תוספת של 5 כ"ס ו-3 קג"מ לא נשמעים כמו בשורה גדולה, אבל (לפחות על הנייר) ההבדל בביצועים משמעותי. תאוצה מ-0 ל-100 ב-S60 תושג ב-6.3 שניות לעומת 7.5 שניות בעבר, ב-XC60 התאוצה תמשך 7.2 שניות לעומת 8.1 שניות בעבר וב-S80 הנתון קוצץ ל-6.5 שניות לעומת 7.7 שניות בעבר.
    בנוסף, לראשונה בוולבו מצויידות המכוניות ב"בקרת שיגור" שמהווה חלק מן האסטרטגיה המיצובית של היצרן עצמו – שנועדה להתחרות במותגי היוקרה הגרמנים. בוולבו טוענים שבמקביל הושג שיפור בצריכת הדלק: 17 ק"מ לליטר בממוצע ב-S60 המשפחתית הגדולה, 14.9 ק"מ לליטר ב-XC60 ו-16.1 ק"מ לליטר ב-S80 (לעומת 12.0, 11.7 ו-12 ק"מ לליטר בהתאמה).

    בטיחות ואבזור

    נוסף למנוע ה-T5 החדש משדרגת יבואנית וולבו את מפרטי האבזור של הדגמים ומציעה מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת חיבור לרשת באמצעות כרטיס SIM, לוח מחוונים דיגיטלי (עם תצוגות מתחלפות) וחבילת 'Driver Alert' הכוללת זיהוי סטייה מנתיב, התראת התנגשות, התראת פגיעה בהולכי רגל , זיהוי תמרורים, בקרת ערנות ותאורה חכמה. חבילה זו תוצע רק ברמות האבזור הגבוהות ותצטרף למערכת ה'סיטי סייפטי' המוכרת שתוצע כסטנדרט בכל רמות האבזור.

    מחירים

    וולבו S60 עם מנוע T5 מוצעת בשלוש רמות אבזור: הבסיסית ('קינטיק') עולה 199,000 שקלים, האמצעית ('ביזנס') עולה 228,000 שקלים ורמת האבזור הבכירה ('R דיזיין') עולה 229,000 שקלים. ברמת האבזור 'ביזנס' זאת הפחתת מחיר של 21,000 שקלים.
    וולבו XC60 מוצעת בשתי רמות אבזור: 'קינטיק' ב-290,000 שקלים ו-'R דיזיין' ב-370,000 שקלים. רמת האבזור 'קינטיק' פחות יקרה כעת ב-9,000 ש"ח, ומחיר ה-R דיזיין נותר ללא שינוי.
    וולבו S80 מוצעת בשלוש רמות אבזור: 'ביזנס' ב-300,000 שקלים, 'לקשרי' ב-340,000 שקלים ו'פרימיום' ב-370,000 שקלים. אין שינוי מחיר ביחס לעבר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    וולבו משדרגת אבזור ומפחיתה מחירים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.