• Ad
  • מרגישים לא כל כך בטוחים וזקוקים להגנה? תמורת 160,000 דולרים תקבלו את ה"קרנף" - תפלץ ממוגן עם נוחות של לימוזינה 
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי שנים בהם ארגוני הפשע השתוללו ברחובות וניהלו את מלחמותיהם במרחב הציבורי, ירו ופוצצו אחד את השני ופגעו בחפים מפשע, נראה לאחרונה שסוף סוף משטרת ישראל הצליחה לשים ידה על ראשי הארגונים ואספה ראיות שיאפשרו לשלוח רבים לשנים מאחורי סורג ובריח.

    עם זאת, כמו שכל מומחה קרימינולוגיה יספר, את החלל ימלאו בוודאי עבריינים חדשים וזה המצב גם במקומות רבים בעולם. מאחר שכל הקווים נחצו כבר מזמן, בשנים האחרונות נרשמת מסביב לגלובוס עליה אדירה בביקושים לרכבים ממוגנים שיכולים לעמוד בהתקפות של כלי נשק מגוונים.
    יחד עם הדרישה למיגון ברמה גבוהה, הלקוחות (לרוב אנשי עסקים מפוקפקים או עבריינים) חיפשו גם מראה כוחני מרשים, אבזור מפנק, פאר, נוחות נסיעה ושאר דברים שרכב ממוגן שנבנה בעבור שימושים צבאיים ממש לא יכול לספק.

    בנישה הקטנה אך ככל הנראה הרווחית מאוד הזו, שולטת בשנים האחרונות יצרנית בשם DARTZ .מדובר בחברה רוסית המציעה רכב שטח ממוגן שאמור להעניק לנוסעיו תנאי מחיה טובים ולאפשר להם לא להתרגש בכלל אם מישהו במקרה מחליט לירות עליהם, לזרוק רימונים, להפעיל  מטען במשקל של עד 2 ק"ג או לשגר עליהם טיל נ"ט סתם בלי סיבה.

    ה-DARTZ מיוצר על פי הזמנה אישית וכולל אופציה ללוח מחוונים משובץ באבני חן ואפילו ריפוד מושבים עשוי מעור של… אתם יושבים? איבר מין של לוויתן.

    56556767

    לאחרונה יצרן רכב אמריקאי קטן בשם "US Specialty Vehicles" החליט שהגיע לסיים את השליטה של הרוסים בסגמנט והציג את ה-Rhino GX ספורט, רכב שטח ענק המבוסס על השלדה ומכלולי ההנעה של פורד F450 וכולל מראה קשוח מהסוג שלא כדאי להתעסק איתו בשחור מט ותא נוסעים סופר מפואר. עם זאת, מומחי אבטחה מבהירים שמדובר ברכב ממוגן מרשים, אך לא במחוזות שמציעה DARTZ.

    בכל מקרה, לקוחות פוטנציאליים שלא סבורים שמישהו ינסה להתנקש בחייהם באמצעים יותר מסיביים מאשר ירי אוטומטי מנשק קל בהחלט יכולים לראות ב"קרנף" האמריקאי אופציה מעניינת מאוד.5435565646

    בחברה מבטיחים ביצועים טובים על הכביש ובשטח. בשלב זה הרכב מוצע עם מנוע בנזין V10 מתוצרת פורד המפיק 362 כ"ס, מומנט של 63 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית קשוחה עם 5 יחסים שמעבירה את הכוח לארבעה גלגלים ענקיים עם צמיגי בוץ בקוטר 38', ובקרוב יצטרפו גם גרסאות דיזל.

    המימדים העצומים, עם אורך של קרוב ל-7 מטרים, מאפשרים תנאי מחיה של לימוזינה בקבינה ואפשרויות סידור מגוונות על פי דרישת הלקוחות.

    תג המחיר מפתיע למדי ומסתבר שניתן לקבל בארצות הברית את רכב השטח הבולט הזה במחיר של החל מ-160 אלף דולרים – כסף קטן לאנשים שחיים על הקצה.

    עוד ב-TheCar: 
    הספרינטר שהפך למחלקה ראשונה על גלגלים
    הרכב המושלם לסוף העולם

    dsdfdf

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הרכב המושלם לעבריינים שלא נכלאו בפרשה 512

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.