• Ad
  • הפריוס של יונדאי נחשפת

    מספר שבועות לפני החשיפה הרשמית בתערוכת ז'נבה, ה- Ioniq - התושבה של יונדאי לפריוס של טויוטה נחשפת ללא הסוואה. המכונית, המבוססת על פלטפורמה חדשה, תהיה הראשונה בעולם שתוצע בשלוש גרסאות ידידותיות לסביבה: היברידית, היברידית נטענת וחשמלית מלאה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    phphcuwepמספר חודשים לפני החשיפה הרשמית בתערוכת ז'נבה וניו יורק ואחרי הרבה שמועות וכמה טיזרים ששוחררו לרשת בחודשים האחרונים, ה Ioniq – התשובה של יונדאי לפריוס של טויוטה נחשפה השבוע לראשונה לא שום הסוואות במהלך סט צילומי וידאו.

    אחרי ההצלחה של יונדאי עם הסונטה ההיברידית הגדולה בשוק האמריקאי, נראה כי אנשי היצרנית הקוריאניות הרואים בטויוטה מודל לחיקוי החליטו שהגיע הזמן להתמודד ראש בראש אל מול האייקון הבולט ביותר של מכוניות הכלאיים – הפריוס.

    עוד ב-TheCar:
    הונדה מפסיקה את ייצור אינסייט ההיברידית
    יונדאי סונטה היברידית מסתערת על 'שווי השימוש'
    כוכבות פרנקפורט 2015: טויוטה פריוס דור רביעי

    ה- Ioniq מציגה מימדים משפחתיים קומפקטיים ועיצוב במחזות ה- Fastback שהפך לסימן ההיכר של המכוניות ידידותיות לסביבה מאז הדור השני של הפריוס והמכוניות שבאו בעקבותיו דוגמת הונדה אינסייט, הונדה CRZ ושברולט וולט.

    צפו: כך תראה ה-Ioniq של יונדאי

    עם זאת, יש להדגיש, לא מדובר בחיקוי בוטה או שיבוט של הפריוס וה-Ioniq מציגה שילוב מעניין בין עיצוב פרונט המזוהה עם ליין הדגמים הנוכחי של החברה, צדודית עם רמז קל למראה השברולט וולט החדשה וישבן גבוה הכולל חלון אחורי מפוצל הנחצה על ידי ספוילר כמו במרבית מחבקות העצים. יונדאי מצידה טוענת שמדובר בעיצוב המציג שילוב בין דינמיות ליעילות אווירודינאמית מרבית.

    phpvhfyapה- Ioniq מבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין שתוכננה במיוחד למכוניות מסוגה ולטענת יונדאי היא תהיה המכונית הראשונה בעולם שתוצע בשלוש גרסאות שונות: היברידית רגילה, פלאג אין הייבריד וגרסה חשמלית מלאה. איורי מחשב וצילומי ריגול של תא הנוסעים חושפים קבינה שגרתית למדי ולא עתידנית בתצורתה הכוללת דשבורד בפריסה קונבנציונאלית עם מסך בחלקה העליון של הקונסולה המרכזית

    בשלב זה אין יותר מדי פרטים על יחידות ההנעה השונות אך ידוע שהגרסה ההיברידית והגרסה הנטענת ישלבו בין מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים, מנוע חשמלי וסוללת ליתיום. כמו כן, בשלב זה לא שוחרר שום רמז בנוגע לטווח הנסיעה בין טעינות של הגרסה החשמלית המלאה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.