• Ad
  • כמעט 3 עשורים אחרי שנעלמו עקבותיה בקליפורניה, פרארי 308 אדמונית אחת נתגלתה במקרה על ידי פקיד מכס ערני, רגע לפני שהועמסה על מכולה בדרך לפולין
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בעוד שיש עדיין אנשים שלא מעזים לקנות באתרי הקניות ברשת מוצרים בערך של יותר מכמה עשרות דולרים במקרה הטוב, יותר ויותר ישראלים החלו לקנות און ליין כמעט כל דבר – מכיסוי לסלולרי, דרך מכשירי אלקטרוניקה מתקדמים ועד למכוניות באלפים רבים של דולרים.

    כמעט מדי יום עוגנות בנמלי ישראל אוניות שמביאות על סיפונן מכוניות (לרוב תחת ההגדרה של "רכבי אספנות") שנקנו ברשת.עם זאת, על אף החשש המובן מרכישת מכונית בלי אפשרות ממשית לבחון ולמשש אותה, ברוב המוחלט של המקרים הרוכשים מרוצים מאוד והמכוניות תואמות לתיאור שהוצמד להן.
    יחד עם זאת, לעיתים יש גם הפתעות, כמו שלמד על בשרו פולני אחד שרכש ברשת פרארי 308 מודל 1981 בתמורה ל-45 אלף דולרים.

    עוד ב-TheCar:
    המכונית של הילרי קלינטון למכירה
    הייתם משלמים 200 אלף שקל על סוסיתא?
    תקועים באייטיז? החללית של סובארו יכולה להיות שלכם במחיר מצחיק

    תהליך הרכישה עבר בצורה חלקה והרכב אף הועבר כבר לנמל לוס אנג'לס לצורך ייצואו לפולין, אך אז, בבדיקה טכנית שגרתית, אנשי המכס גילו כי המכונית נושאת מספר השלדה של רכב שיוצא מארצות הברית לנורבגיה לפני למעלה מעשור.

    65576878909909

    car thiefפקיד המכס החרוץ בחן ברישומים אם הרכב במקרה חזר לארץ הדוד סם בשנים האחרונות ולאחר שאפשרות זו נשללה הוא החל לבדוק את הנושא לעומק וגילה למעשה כי מדובר בזהות שהולבשה על פרארי אחרת שנגנבה בשנת 1987 באורנג' קאונטי בקליפורניה ומאז, במשך 28 שנים, נעלמו עקבותיה.

    לא ברור בדיוק מה עבר והיכן הייתה האיטלקיה האדמונית במשך קרוב ל-3 עשורים, אך מד המרחק המצביע על בסך הכל 45 אלף מייל – רק קצת יותר מעשרת אלפים מייל מעבר למרחק שצברה עד שנגנבה, ומצבה החיצוני והפנימי המצוין, מצביעים על כך שהיא טופלה באהבה במשך כל השנים הללו וכמעט שלא הייתה בשימוש.

    בשלב זה חקירת המכס והמשטרה נמשכת ולא ברור אם המוכר של המכונית היה מעורב בגניבה של הרכב בשנות ה-80 או היה מודע לכך שמדובר למעשה במכונית גנובה.
    הבעלים החוקי ממנו נגנבה הפרארי בשנות ה-80 כבר קיבל מזמן את כספו בחזרה מחברת הביטוח וכעת נשאלת השאלה למי למעשה שייכת המכונית, לחברת הביטוח או לפולני ששילם עליה במיטב כספו.

    כך או כך, תהיה ההחלטה אשר תהיה, אין ספק שיעבור עוד זמן אם בכלל עד שהבחור שקנה את הפרארי הקלאסית ברשת יוכל ליהנות ממנה.
    אנחנו לא מעורים בכל הפרטים של מקרה זה אך למרות החששות המוצדקים בהחלט עדיין ממליצים לכם להמשיך לרכוש ולייבא לארץ רכבי אספנות.

    עם זאת, בהחלט יש לנקוט באמצעי זהירות ובין היתר לקנות רק ממוכרים עם דירוג גבוה, לדרוש לקבל העתק של מסמכי הרכב כולל הטייטל לפני שאתם מעבירים את כל הכסף, לבקש מהמוכר לצלם את ההטבעה של מספר השלדה ברכב, לעשות חיפוש בגוגל על פי מספר השלדה של פרטים שונים הקשורים ברכב, לדרוש לקבל פרטים אישיים מלאים של המוכר או של בעל המגרש שמוכר את הרכב ובמקרה של רכב ששווה סכום גבוה רצוי במקביל גם לשלוח אדם מטעמכם שיבדוק את הרכב באופן פיזי לפני העברת התשלום המלא.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הפרארי הגנובה שנתגלתה אחרי 28 שנים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.