• Ad
  • פורד F150 ראפטור מלפנים

    המכוניות הנמכרות באמריקה ב-2017

    טראמפ מבטיח לשנות את ארצות הברית, אבל לפחות בכל הנוגע לטעם במכוניות גם בסיום שנת כהונה ראשונה וסוערת האמריקאים ממשיכים להעדיף את אותן בחירות שמרניות, כשבמקום הראשון דגם שמוביל את הטבלה כבר 35 שנים ברציפות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בעוד כמה ימים איגוד יבואני הרכב בישראל יפרסם את הדו"ח השנתי המפורט שלו ואז נוכל לדעת מהו הרכב הנמכר בישראל בשנת 2017.  על אף שאין לנו שום כוחות על או יכולות נבואיות אנחנו מוכנים להמר על החמישיה הפותחת שתכלול את הספורטאז' והפיקנטו של קיה, את הטוסון של יונדאי, הקורולה של טויוטה ובאשר למקום החמישי יש  כמה אופציות אבל אנו מעריכים שזו תהיה האוקטביה של סקודה או האאוטלנדר של מיצובישי.

    כמו תמיד הטנדרים בראש

    מעבר לאטלנטי כבר פורסמו הסיכומים ובאופן מפתיע כמעט לא היו שום הפתעות כשבמקום הראשון זו השנה ה- 35(!!!) ברציפות אנו פוגשים את סדרת הפיק-אפים F של פורד, עם 808 אלף טנדרים השנה.
    במקום השני בקטגוריית הטנדרים הגדולים וגם בדירוג הכולל, כמו תמיד, אנו פוגשים את הסילברדו של שברולט עם 518 אלף יחידות.
    אגב, גם אם מצרפים לסילברדו את הנתונים של הסיירה מבית GMC (אחיו לפלטפורמה הזהה לו מבחינה מכנית)  עדיין נרשם ניצחון ברור לטנדר עם האליפסה הכחולה בחזית עם הפרש של יותר מ-100 אלף כלי רכב.

    רכבי פנאי

    עוד הרבה לפני שמר ישראלי חלם להחליף את המשפחמוטית שלו בג'יפון, בארץ הדוד סם רכבי הפנאי דחקו את מעמדן של המשפחתיות הבינוניות (מה שמכונה בארץ משפחתיות גדולות או מכוניות מנהלים) בדרך להתבססות כקטגוריה השנייה בחשיבותה.

    גם ב-2017 רכבי הפנאי זכו בארצות הברית לביקושים נאים אך המוביל הכמעט קבוע של הסגמנט, כבוד הראב 4 של טויוטה, דווקא חווה ירדה חדה בביקושים של יותר מ-19 אחוזים ככל הנראה בשל גילו המתבגר. בכל מקרה, גם כך זה הספיק למקום הראשון עם 375 אלף יחידות.
    במקום השני ה-CR-V של הונדה עם 340 אלף אמריקאים שבחרו בו והרחק מאחור ה-ESCAPE (בארץ קוגה) של פורד עם 282 אלף יחידות.

    קומפקטיות

    קרב צמוד על המקום השלישי נרשם השנה בין קטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות למשפחתיות הבינוניות ולבסוף, בהפרש של 2000 רכבים בלבד, הקומפקטיות תפסו את המקום האחרון בפודיום עם הסיוויק החדשה של הונדה שהלהיבה השנה כמעט 346 אלף אמריקאים.
    הקורולה של טויוטה כמו תמיד נמצאת בחברות הצמרת השנה עם  קצת יותר מ-290 אלף יחידות והרחק מאחור במקום השלישי הסנטרה של ניסאן עם 203 אלף מכוניות.

    משפחתיות בינוניות

    בקטגורית המשפחתיות הבינוניות כמו תמיד מאז שנות ה-80 המאוחרות התחרות היא בין הקאמרי של טויוטה לאקורד של הונדה והשנה, בדומה לתוצאות השנים האחרונות, הקאמרי שוב התמקמה בצמרת עם כמעט 344 אלף יחידות במקום השני האקורד עם כ-300 אלף יחידות. האם בשנה הבאה האקורד החדשה תצליח לשנות את התמונה אחרי יותר מעשור?

    מיניוואן

    על אף שאין ספק שמיני וואן הוא הרכב האידיאלי למשפחה ולאורח החיים האמריקאי בשנים האחרונות, הפופולריות של המובילים המשפחתיים הללו נמצאת בירדה מתמדת במקביל לעליית הביקושים בקטגוריות רכבי הפנאי. הפסיפיקה החדש של קרייזלר הוא ללא ספק מיניוואן מודרני ונאה שיכול אולי להחזיר חלק מהלקוחות לסגמנט, אבל בסיכום 2017 הפסיפיקה מסתפק במקום השני בקטגוריה עם 107 אלף יחידות כשבמקום הראשון עם 118 אלף יחידות אנו פוגשים את קרוב משפחתו הדודג' גרנד קראוון המיושן יחסית שמבוסס על הדור היוצא של המיניוואן של מותג קרייזלר. ה
    סבר אפשרי לנתונים המפתיעים אפשר למצוא במבצעים והנחות גדולות שקיבלו רוכשי הדודג' מה שהפך אותו למבוקש במיוחד על ציי רכב וחברות השכרה.

    מכוניות שרירים וספורט

    בשנים האחרונות מכוניות השרירים האמריקאיות הפכו לחזקות בצורה כמעט לא רציונלית אך בה בעת פיתחו לראשונה גם יכולות דינמיות מפתיעות המאפשרות להן להרשים לא רק בקו הישר של מסלול הדראג.

    ההילה סביב גרסאות הקצה הפסיכיות "הל קאט" ו-DEMON"  עם 707 ו-840 כ"ס בהתאמה של הצ'אלנג'ר של דודג' הביאה לזינוק של ממש בהיקפי המכירות עם קצת מעל 60 אלף צ'אלנג'רים (הרוב מגרסאות שפויות יותר) המקרבים את דודג' לשתי המובילות הקבועות של הסגמנט – הקמארו של שברולט עם 64 אלף יחידות השנה וממציא סגמנט רכב הפוני – המוסטנג של פורד בדורו ה-6 עם 74 אלף מכוניות השנה.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.