• Ad
  • צמד פיסות אקזוטיקה ששימשו בלשים טלוויזיוניים וכיכבו בשנות ה-80' על המסכים, גם אצלנו בעידן הערוץ הראשון, מחפשות בעלים חדשים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אם אתם חולי רכב וגדלתם בשנות ה-80' אתם בוודאי זוכרים כמה סדרות טלוויזיה בהן, לצד הכוכבים בשר ודם, הוענק גם הרבה זמן מסך רב למכוניות. אי אפשר לשכוח את "אביר על גלגלים" עם KITT, אותה פונטיאק טרנס אם שחורה עם אורות רצים בחזית ויכולות ורבאליות לא מבוטלות, את ה-GMC וואן השחור עם הספויילר של "צוות לעניין", את הב.מ.וו 635 מבלשים בלילה וכמובן את הפרארי טסטה רוסה הלבנה מ"מיאמי מחלק מוסר" והפרארי האדומה 308 של "מגנום".
    אם בשנים שעברו מאז עשיתם המון כסף ואתם בקטע של מכוניות אספנות, אנו שמחים להודיע לכם ששתי מכוניות הפרארי המפורסמות הללו מחפשות בית חדש ומוצעות בימים אלה למכירה בארצות הברית.

    אלה מביניכם שמצוידים בזיכרון טוב במיוחד לדברים חסרי חשיבות בוודאי זוכרים שבעונה הראשונה שימשה את קרוקט הבלש פרארי אחרת – דייטונה פתוחה, אך זאת לא הייתה פרארי באמת אלא רפליקה לא חוקית לדגם על בסיס שברולט קורבט וכשהדבר נודע לאנשי פרארי הם החליטו לתבוע את מפיקי הסדרה ובמסגרת פשרה הוחלט להחליף את החיקוי הפרארי הקלאסית בדגם פרארי אמיתי ועדכני לאותם ימים – טסטה רוסה מודל 1986 עם מנוע 12 צילינדרים בנפח 4.9 ליטרים המפיק 390 כ"ס.

    עוד ב-TheCar:
    סיינפלד מכר את אוסף הפורשה שלו במחיר מציאה
    האם ליאו מסי קנה פרארי במעל ל-35 מיליון דולר?
    4 צמיגים במחיר גבוה מזה של פרארי חדשה

    המכונית שפרארי שלחה למפיקי הסדרה הייתה, כמו רפליקת הדייטונה, בצבע שחור, אך בהפקה החליטו לצבוע את המכונית בלבן על מנות שזו תבלוט יותר בסצנות המרדפים והלילה.
    פנים המכונית כולל ריפודי עור בצבע בז' בהיר, חלונות חשמל, בקרת שיוט וגם טלפון סלולרי בצבע לבן תואם מאחד הדגמים הראשונים שכונה, בשל גודלו ומשקלו הרב, "מוטורלה פטיש" עם עריסת עיגון קבועה לרכב.

    במהלך הצילומים השונים בכמה עונות בהן הופיעה הפרארי הלבנה היא צברה רק 16.5 אלף מייל. הסדרה ירדה מהמסך בראשית שנות התשעים ומאז הפרארי אופסנה למשך 15 שנים ונשתמרה במצב מצוין.
    בשנת 2015 היא הוצעה לראשונה למכירה ב-eBay בתמורה ללא פחות מ-1.75 מיליון דולרים, בערך פי 8 ממחירה של טסטה רוסה מקבילה ללא ייחוס, אבל עם כל הכבוד לנוסטלגיה ולייחוס, אף אחד לא היה מוכן לשלם על כוכבת הטלוויזיה מהעבר סכום בו ניתן לקנות פרארי "לה פרארי" חדשה.

    לאחר מכן הטסטה רוסה הלבנה הוצעה במסגרת מכירה פומבית בסכום התחלתי נמוך בהרבה, אך גם בפעם זו היא לא נמכרה וכעת היא מוצעת למכירה בפעם השלישית במסגרת המכירה הפומבית של בארט ג'קסון באריזונה, ללא מחיר מינימום, בתקווה שהפעם ימצא מי שיאמץ אותה לחיקו.

    אם תרצו שהטסטה רוסה לא תרגיש לבד אתם יכולים לרכוש גם את הפרארי שכיכבה ב"מגנום" המוצעת ב-Bonhams בסקוטסדייל שבאריזונה.
    ה-308GTS מודל 1984 של הבלש מהוואי אותו גילם טום סלק אמנם לא מגיעה יחד עם חולצה פרחונית או שפם שהיו מסממני ההיכר של כוכב הסדרה, אך מעבר לכך מציגה נאמנות מוחלטת למראה שלה בסדרה במחלצות אדומות ועם גג טרגה נשלף.

    ה-308, אחד הדגמים הבסיסיים של פרארי, צוידה במנוע וי 8 בנפח 3.0 ליטר המפיק 232 כ"ס . אחרי סיום צילומי הסדרה המכונית נשלחה לפרארי, שם היא נצבעה מחדש ועברה טיפול מקיף לפני שנמכרה ללקוח פרטי מקליפורניה.
    במהלך השדנים שעברו מאז היא נמכרה פעם נוספת ובסך הכל נסעה 36 אלף מייל ועברה טיפולים תקופתיים כנדרש.
    על פי ההערכות, הפרארי של מגנום תמכר בסכום שבין 150-250 אלף דולר, פי 2-3 ממחירה של פרארי מקבילה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    המופע של שנות ה-80': רכבי הפרארי שכיכבו ב"מגנום" וב"מיאמי מחלק מוסר" למכירה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.