• Ad
  • הכירו את רכב הפנאי המהיר בעולם

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בשנים האחרונות הרבה מאוד מכוניות משפחתיות אפילו ללא שום יומרות ספורטיביות יכולות ללא מאמץ יוצא דופן לחצות את קו ה-200 קמ"ש.

    מעבר לעובדה שלפחות במחוזותינו, מהירות שכזו יכולה בעיקר להביא אתכם ללילה במעצר, אפילו בגרמניה, בה אין לכאורה הגבלת מהירות באוטובאנים, הסיכוי לנוע במהירות של מעל 200 קילומטרים לשעה לאורך זמן הוא אפסי שכן בקילומטרים רבים של האוטוסטרדות הגרמניות יש כיום, בניגוד לעבר ,הגבלות מהירות מסיבות שונות (לא פעם בשל סיבות סביבתיות על מנת לצמצם את זיהום האוויר) וגם ניתן לציין את העומס הגבוה משמעותית והמון אזורים של עבודות בכביש.

    עוד ב-TheCar:
    צפו: 12 מכוניות עם 7,000 כ"ס במרוץ דראג מטורף
    הגלגלים של האגדה: אוסף המכוניות של קרול שלבי למכירה
    אלו הן מכוניות הספורט שעלו על כבישי ישראל ב-2017

    ולמרות זאת יש לא מעט אנשים שמייחסים לנתון המהירות המרבית חשיבות ובמגזר האקזוטיקה וההיפר קארס כבר מדובר בקרב של ממש על הבכורה בו לכל קמ"ש יש חשיבות, זאת על אף שכמדובר במהירות עם הקידומת 3 או אפילו 4 זה עניין תאורטי לחלוטין ליישום שכן אפילו ברוב המוחלט של מסלולי המרוצים אין באמת אפשרות להתקרב למהירות שכזו.

    לכן, כנראה מתוך צורך ודרישה של בעלי מכוניות על ורכבים משופרים לוודא שלא "עבדו עליהם" והמכונית שהם רכשו בסכומים מופרחים באמת מגיעות למהירויות שמופיעות בפרוספקט, נולדו ברחבי העולם אירועים, לרוב במסלולי תעופה ארוכים שנסגרים לצורך העניין, המאפשרים לבעלי אותם רכבים עם הספקים קיצונים לבחון את המכוניות שלהם (ואת היכולת של עצמם) לקצה בסביבה בטוחה.

    האירועים שמארגנים אנשי VMAX200 (מועדון ה-200 מייל לשעה הבריטי) הם מהבולטים בתחום, לפחות באירופה, ובמפגשים האחרונים נצפו לצד "סתם" מכוניות כמו פרארי 458, פורשה 911 ושלל גרסאות M ו-AMG  גם יצירות נדירות דוגמת מקלארן P1 ו-F1, קוניגסאג ONE,פרארי לה פרארי, פורשה 918, פגאני זונדה, בוגאטי ויירון סופר ספורט ואחרות.

    גם במפגש האחרון שנערך בסוף השבוע שעבר תמהיל הרכבים היה דומה למדי אבל את ההצגה גנבה ניסאן אחת.

    אולי תופתעו אבל לא מדובר ב-GT-R משודרגת וגם לא ב-Z370 אלא ב…רכב הפנאי קשקאי שרשם את שיא המהירות באירוע עם 382.7 קמ"ש שנמדדו בסוף המסלול.

    קוניגסאג אגרה מגרסת RS הקיצונית, אשר בנובמבר שנה שעברה הפכה למכונית המהירה בעולם לאחר שנמדדה במהירות של 457 קמ"ש, הסתפקה באירוע בסוף במקום השני ובהפרש משמעותי יחסית עם מדידה של "רק"  356 קמ"ש בסוף המסלול.

    כפי שאתם בוודאי מנחשים לא מדובר בדיוק ברכב פנאי סטנדרטי ועל מנת לחצות את קו ה-200 מייל לשעה הקשקאי עבר מסכת שיפורים קיצונית שלמעשה לא הותירה כמעט דבר מהרכב המקורי למעט חלקי המרכב החיצונים, הדשבורד ודיפוני הדלתות. ובין היתר ניתן למצוא כאן מעבר לכלוב התהפכות מלא וכיסאות מרוץ, מתלים בבניה מיוחדת, בלמים קראמיים, מערכת הנעה כפולה המסוגלת להעביר את הכוח לכביש ובלב מנוע וי 6 בנפח 3.8 ליטר שהגיע מה-GT-R ולמעשה נבנה מחדש כדי לעמוד בהספק גבוה משמעותית מ-591 הסוסים של גרסת הניסמו שבקצה ההיצע של ה-GT-R, וכעת לטענת סדנת Severn Valley Motorsport שבנתה את הרכב עומד על לא פחות מ-2,000 כ"ס (כן,כן זו לא טעות הקלדה) אשר הושגו בעזרת צמד מגדשי טורבו עצומים, אינטרקולר חזית מסיבי, תוכנת ניהול מנוע אגרסיבית ועוד אין סוף רכיבים משודרגים.

    ההישג מסוף השבוע עם מהירות של ,כאמור, יותר מ-380 קמ"ש למעשה מעניק לקשקאי המיוחד את התואר "רכב הפנאי המהיר בעולם" אותו החזיקה עד היום טויוטה שגרסה מאוד משופרת של הלנד קרוזר שלה הגיעה לפני מספר שנים ל-370 קמ"ש.

     

     

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.