• Ad
  • החל שיווק פיאט 500L

    פיאט 500L נבנית על עיצובה והצלחתה של 500 אך בנויה על פלטפורמה גדולה יותר. אצלנו תמורת החל מ- 115,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סמל"ת, יבואנית קבוצת פיאט, תשיק בתערוכת 'אוטומוטור' את L500 החדשה, מיקרו-מיניוואן חדש על-בסיס הפלטפורמה של פיאט פונטו. L500 עוצבה כך שתזכיר את 500 הקטנה והמצליחה של פיאט, ולמרות שיש מעט מאד קשר מכאני ביניהן היא הראשונה בסדרת מוצרים של פיאט שנבנית על ההצלחה המסחרית לה זוכה 500, ותישא את שם הדגם הזה.

    L500 הוא מיקרו-מיניוואן אשר מחליף את פיאט 'אידאה' בקו המוצרים של פיאט, מציע שפע מקום לחמישה נוסעים ובנוי על פלטפורמת 'גאמא' של ג'נרל מוטורס אשר פותחה בשיתוף פעולה עם פיאט בימים שבהם ג'נרל מוטורס החזיקה ב-20% מן הבעלות ביצרן האיטלקי. על בסיס אותה פלטפורמה בנויות גם אופל קורסה (כעת, בדור החדש שלה, על פלטפורמה ששודרגה) ופיאט פונטו, אלפא-רומיאו 'מיטו', פיאט 'דובלו' ועוד.

    אורכה של L500 – 415 ס"מ (60 ס"מ יותר מה-'500'), רוחבה 178 ס"מ (15.5 ס"מ יותר) וגובהה 166 ס"מ (שהם 17 ס"מ יותר מ-'500'). בסיס הגלגלים שלה, 261 ס"מ, ארוך ב-31 ס"מ מזה של 500. היא מציעה מקום לחמישה נוסעים לעומת '500', הבנויה על פלטפורמת 'פנדה' הקטנה יותר, ולה מקום לארבעה. נציין כי לפני כחודש הציגה פיאט גרסה נוספת לאותה מכונית, '500L ליווינג' (Living), בעלת שבעה מקומות ישיבה. מסמל"ת נמסר שגרסת המיני-מיניוואן הזאת תגיע אלינו לקראת סוף השנה.

    בישראל תשווק '500L' עם כל אופציות המנועים הקיימות במגוון של פיאט, בשלב ראשון יוצע מנוע ה-1.4 ליטר (אטמוספרי 95 כ"ס) בשילוב תיבה ידנית שמאיץ את המכונית ל-100 קמ"ש תוך 12.8 שניות ואל מהירות מירבית של 170 קמ"ש. בהמשך ישווקו מנועים נוספים כמו ה-0.9 ליטר המוגדש, בעל שני צילינדרים (105 כ"ס) וכן דיזל בנפח 1.3 ליטר (85 כ"ס). מנועי הבנזין יגיעו בשידוך לתיבות ידניות או אוטומטיות-רובוטיות (שתיהן בעלות שישה הילוכים) ואילו הדיזל יוצע בשילוב תיבה ידנית בעלת חמישה הילוכים בלבד.

    סמל"ת מעוניינת לשווק את '500L' כאלטרנטיבה לסופרמיני או משפחתית קומפקטית קטנה ומכאן תג מחיר המעט גבוה למכונית, 115,000 שקלים. מצד שני המכונית מאובזרת מאוד גם ביחס למכונית מקטגוריות גבוהות יותר, עם בקרת שיוט, הגבלת מהירות, מערכת שמע עם ממשק בלוטות' וכניסת USB, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה או באמצעות פקודה קולית ועוד. מפרט הבטיחות מרשים עוד יותר וכולל את מערכת הבלימה האקטיבית של פיאט, אשר זכתה לציון לשבח על-ידי ארגון מבחני הריסוק האירופי, ה-Euro-ncap. מדובר במערכת שבזיהוי מכשול במרחק של 10-12 מטרים לפנים, תפעיל את מערכת הבלימה באופן עצמאי. המערכת עובדת בטווח המהירויות שבין 5 ל-30 קמ"ש. בנוסף מפרט הבטיחות כולל גם שבע כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר בצמיגים ופנסי ערפל העוקבים אחר זווית ההגה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.