• Ad
  • החל שיווק פולקסווגן UP! בישראל

    צ'מפיון מוטורס החלה בשיווק פולקסווגן אפ! ותנסה להיכנס איתה לקטגוריה החמה ביותר בישראל. המחירים מעט יקרים מאלה של שתי אחיותיה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    באיחור של שנתיים וחצי פולקסווגן אפ! (UP!) מצטרפת לאחיותיה התאומות, סקודה 'סיטיגו' וסיאט 'מי' (Mii) המשווקות בישראל. המחירים שלה מעט יקרים יותר מאלה של אחיותיה.

    למעט השבכה הקדמית, פולקסווגן אפ! זהה לחלוטין לאחיותיה מכל בחינה, היות שמדובר בשלושה עותקים זהים של אותה המכונית, אשר מיוצרים יחד על אותו קו הרכבה בסלובקיה. בשונה ממסיאט מי, שמשווקת בשתי תצורות מרכב (3 ו-5 דל') ומסקודה סיטיגו, שמוצעת בישראל בשתי גרסאות הספק (60 ו-75 כ"ס), פולקסווגן אפ! תשווק בישראל רק עם מרכב 5 דל' ורק עם גרסת המנוע החזקה יותר. כמו אצל אחיותיה זהו מנוע תלת צילינדרי בנפח ליטר שמפיק 75 כ"ס, מאיץ את אפ! מעמידה ל-100 קמ"ש ב-13.2 שניות (13.9 בתיבה האוטומטית רובוטית בעלת מצמד בודד) ועד למהירות של 171 קמ"ש (בשתי תיבות ההילוכים). תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה היא 21.2 ו-22.2 ק"מ לליטר בהתאמה.

    פולקסווגן אפ! תוצע ברמת אבזור דומה לסיטגו ומעט נמוכה יותר מזו המוצעת בסיאט מי. רשימת האבזור באפ! כוללת: ארבע כריות אוויר, שני מרימי חלונות חשמליים (האחוריים נפתחים רק לצדדים), מערכת למניעת דרדור לאחור ומערכת שמע, שכוללת רדיו דיסק מקורי תומך בקבצי MP3 ושני רמקולים. גם אפ! מוצעת עם מערכת 'City safe', שתזהה סיכוי לתאונה באמצעות חיישני לייזר, ובמקרה הצורך גם תבלום את המכונית במהירויות נמוכות מ-30 קמ"ש.

    מחירה של פולקסווגן אפ! ידנית הוא על 70,000 שקלים ושל הגרסה האוטומטית רובוטית 80,000 שקלים. זהו מחיר גבוה ב-1,500 שקלים ביחס לסקודה סיטיגו (75 כ"ס) הידנית ובמחיר גבוה ב-5,000 שקלים ביחס לסיאט מי ידנית (שמשווקת רק בגרסת 60 כ"ס). לא ניתן לבצע השוואה ישירה בין הגרסאות האוטומטיות היות ואחיותיה כלל לא מוצעות בארץ עם מנוע 75 כ"ס בשילוב תיבה אוטומטית. עם זאת, אפ! האוטומטית יקרה יותר מאחיותיה ב-10,000 שקלים.

    גם בניכר מתומחרת אפ! במחיר מעט גבוה יותר (כ-5%), ובצ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, טוענים שהמחירים בארץ משקפים פער נמוך יותר. להערכתם, בשנה מלאה ימכרו למעלה מ-500 יחידות של אפ!.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.