• Ad
  • פולקסוואגן פולו מלפנים
    פולקסוואגן החלה בשיווק מתיחת הפנים של פולו. השינוים החשובים הם מנועים חדשים וחסכוניים, ותוספת אבזור. המחירים התייקרו מעט
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסוואגן לישראל, תחל השבוע בשיווק מתיחת הפנים של פולו. השינוי הקוסמטיים במכונית מזעריים בלבד, והבשורה החשובה היא תוספת אבזור ומנועים חדשים. המחירים התייקרות בהתאם.

    הדור הנוכחי של פולקסוואגן פולו הוצג בשנת 2009, והמכונית שתחליף אותה צפויה להיות מוצגת בעוד כשנה. בספטמבר 2013, בתערוכת פרנקפורט, הציגה פולקסוואגן את הגרסה מעודכנת של הפולו ששיווקה בישראל מתחיל כעת. השינויים החיצוניים לא גדולים, ולמעשה כמעט ואי אפשר להבחין בהם, והם נועדו ליישר קו עם גולף הגדולה יותר. בתא הנהג שודרגו גלגל ההגה, לוח המחוונים והקונסולה מרכזית.

    פולו המחודשת תשווק אצלנו בשתי רמות גימור: 'טרנדליין' ו'קומפורטליין', ועם שני מנועי 1.2 ליטר חדשים בעלי ארבעה צילינדרים ומגדש טורבו. האחד מפיק 90 כ"ס, ומחליף את מנוע ה-1.4 ליטר (85 כ"ס) האטמוספרי, והשני מפיק 110 כ"ס ומחליף את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו עם 105 כ"ס. שני המנועים מוצעים עם תיבה אוטומטית רובוטית בעלת מצמד כפול ושבעה הילוכים, והמנוע הבסיסי יוצע גם בשילוב תיבה ידנית. לדברי פולקסוואגן המנועים החדשים חסכוניים בכ-12% בדלק ביחס למנועים המוחלפים.

    כל המחירים התייקרו מעט ביחס לגרסאות היוצאות, למעט גרסה אחת: 90 כ"ס אוטומטית ברמת גימור טרנדליין שתימכר ב-107,900 שקלים. אותו מנוע ותיבת הילוכים ברמת הגימור הגבוה יותר (קומפורטליין) התייקרה ב-3,000 שקלים ל-112,900 ש"ח, והגרסה הבכירה והמאובזרת ביותר התייקרה ב-5,000 ש"ח ל-119,900 שקלים. קפיצת המחיר הגדולה ביותר חלה בגרסת הבסיס (90 כ"ס, ידנית) שמחירה עלה מ-92,900 ל-99,900 שקלים. עם זאת המחיר הקודם משקף את מחיר המכונית ברמת גימור 'טרנדליין' (הבסיסית) וכעת משווקת המכונית רק ברמת הגימור המאובזרת יותר 'קומפורטליין'.

    המכונית מוצעת כבר בגרסת הבסיס עם מערכת עצור-התנע וחיישני לחץ אוויר בצמיגים, שלא הוצעו בעבר. ברמת האבזור הגבוה יותר מוצעת שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה (שלא הוצעה בעבר) ומערכת מולטימדיה משודרגת בעלת מסך מגע בגודל 5 אינץ'. בנוסף בתוספת תשלום של 3,000 ניתן יהיה לצייד המכונית במערכת בלימת חירום עירונית (City Emergency Brake Function) שאמורה להיות יעילה במהירויות של עד 30 קמ"ש. מדובר במערכת בטיחות ייחודית למכונית ולסגמנט (מערכת דומה קיימת גם בפולקסוואגן UP! הקטנה יותר ובאחיותיה לבית סיאט וסקודה).

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החל שיווק פולקסוואגן פולו המחודשת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.