• Ad
  • יונדאי i35 מלפנים
    יונדאי החלה בשיווק i35 המחודשת. עיקר השינוי בדגם הוא תוספת אבזור והמניעים של כלומוביל, היבואנית, ברורים: שיפור התחרותיות מול המתחרות החדשות, טויוטה קורולה, מאזדה 3 וסקודה אוקטביה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כלמוביל, יבואנית יונדאי, החלה בשיווק גרסה מעודכנת של i35 הקומפקטית (משפחתית קטנה). החידוש העיקרי בדגם הוא תוספת אבזור, והוספת פתחי מיזוג למושב האחורי.

    כחצי שנה לאחר שהוצגה לראשונה בשוק הביתית בקוריאה, מגיעה אלינו i35 המחודשת. השינויים החיצוניים אינם גדולים, וכוללים מראה שונה לפגושים, לפנסים הראשיים ולפנסי הערפל. עדכונים אלה, וככל הנראה גם הצורך לעמוד בדרישות בטיחות מחמירות והולכות, האריכו את המכונית ב-2 ס”מ (לכדי 455 ס”מ). בשאר הממדים אין שינוי.

    גם בתא הנוסעים השינויים העיצובים לא גדולים, אבל עבור הצרכן הישראלי החי במדינה חמה, מדובר בשינוי מהותי: העלאת פתחי המיזוג בקונסולה המרכזית עבור נוסעי המושבים הקדמיים והוספת פתחי מיזוג עבור דרי המושב האחורי.

    לצד שינויים אלה מדווחת יונדאי על שיפור באיכות החומרים בתא הנוסעים, הוספת חומרי בידוד להפחתת רעשי הדרך והצמיגים וכיול מחדש למתלים ולבולמים. אין שינוי בגזרת המנוע או תיבת הילוכים.

    במסגרת מתיחת הפנים משדרגת היבואנית את רשימת האבזור במשפחתית שתשווק כמו בעבר בשתי רמות גימור. רמת האבזור 'אינספייר' הבסיסית תוצע מעתה גם עם חלון שמש חשמלי, מראות מתקפלות חשמלית, שלושה מצבי היגוי (FLEX STEER, אוטומטי, רגיל וספורטיבי), ותאורת יום קבועה (DRL). רמת אבזור 'סופרים' הבכירה תכלול בנוסף מפתח חכם, כפתור הנעה, מושב נהג חשמלי, תא כפפות מקורר וחישוקים חדשים.

    שינויים אלה מתווספים לעדכון שבוצע בספטמבר 2013 בו שידרגה היבואנית את רמת האבזור הבסיסית בדגמיה המרכזיים (i25, i30 ו-i35). אז נוספה מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע צבעוני בגודל 7 אינץ', מערכת ניווט, דיבורית בלוטות' ומצלמת נסיעה לאחור.

    כמו בעדכון האבזור הקודם בספטמבר, כך גם בעדכון הנוכחי – אין שינוי במחירון i35: גרסת הבסיס תוצע במחיר של 128,000 שקלים והגרסה המאובזרת ב-130,000 שקלים. המניעים של כלמוביל, היבואנית, ברורים: שיפור התחרותיות של יונדאי i35 בת הארבע (הוצגה באפריל 2010) אל מול טויוטה קורולה, מאזדה 3 וסקודה אוקטביה החדשות.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החל שיווקה של יונדאי i35 מחודשת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.