• Ad
  • הונדה חוזרת לזירה הספורטיבית: מציעה את Type R החדשה

    סיוויק Type R החדשה של הונדה היא לא רק המכונית הקומפקטית בעלת הנעה קדמית החזקה ביותר בישראל אלא גם היקרה ביותר, בהפרש ניכר מסיאט ליאון קופרה או רנו מגאן RS קאפ
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    להונדה יש עדיין הילה של יצרנית מכוניות בעלות אופי ספורטיבי, אבל אם תעלעלו במחירון לוי יצחק לא תמצאו בשש השנים האחרונות אף לא גרסה חמה אחת לרפואה.

    מכונית ספורטיבית אחרונה של הונדה ששווקה רשמית בישראל הייתה גרסת Type R של סיוויק הקודמת, זו הוצעה אצלנו למשך תקופה קצרה אך לא זכתה להצלחה גדולה במיוחד.

     

     

    בחברת מאיר, יבואנית הונדה לישראל, נפלו האסימונים המתאימים וכעת היא מכריזה על תחילת השיווק של סיוויק Type R החדשה, מכונית שהוצגה בתערוכת ג'נבה לפני יותר משנה.

    הדור הנוכחי של סיוויק Type R מונע באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר, ויש לו חשיבות היסטורית היות שהוא סנונית ראשונה של מנועים מוגדשי טורבו אצל יצרנית שדבקה במנועים אטמוספריים עם תזמון שסתומים משתנה.
    מנוע זה מספק 310 כ"ס מרשימים ו-40.8 קג"מ, ולמרבה העונג הוא מחובר לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה. אין אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית או כפולת מצמדים.
    הביצועים: 5.7 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

     

    2015 Honda Civic Type R

     

    סיוויק Type R היא מכונית הנעה קדמית, מה שהופך אותה למכונית הקומפקטית בעלת הנעה קדמית החזקה ביותר בישראל.

    בהיעדר הנעה כפולה מצוידת המכונית בדיפרנציאל מוגבל החלקה. למתלים שלה יש בולמי זעזועים אדפטיביים עם ארבעה מצבי שיכוך שונים, ואלה מותאמים לארבע "תוכניות נהיגה" שונות שיכול הנהג לבחור כדי לשנות את תגובת המצערת ואת מפת ההצתה של המנוע.

    בחבילה של Type R כלולים מערכת בלימה של ברמבו עם דיסקים קדמיים בקוטר 350 מ"מ, חישוקי 19 אינטש עם צמיגי 235/35 סופר ספורטיביים, וגם חבילת קוסמטיקה ובה כונסי אוויר, "חצאיות" וכנף אחורית שנראית כאילו הושאלה ממטוס F16.

     

    Civic Type R

     

    מחירה של Type R עומד בישראל על 290 אלף ש"ח, וזה הופך אותה לא רק לקומפקטית החמה, בעלת הנעה קדמית, החזקה ביותר – אלא גם ליקרה ביותר: מחיר זה גבוה משמעותית ממחיריהן של סיאט לאון קופרה (215 אלף ש"ח) ורנו מגאן RS קאפ (כ-230 אלף ש"ח).

    למעשה מחירה של Type R נמצא בכינון ישיר מול גולף R ואאודי S3 כפולות ההנעה וב.מ.וו M135 בעלת ההנעה האחורית – שמחיריהן עובר אך במעט את רף ה-300 אלף ש"ח.
    האבזור של המכונית כולל גם מערכת מולטימדיה מקורית, חישמול מלא (חלונות, נעילה, מראות), בקרת אקלים, בקרת שיוט, מפתח חכם ותאורת LED מלאה בפנסי החזית.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.