• Ad
  • הב.מ.וו הראשונה עם הנעה קדמית: הגראן טורר הגיעה לישראל

    היצרן מבוואריה מרחיב את ההיצע ומשיק בישראל מיניוואן עם 7 מושבים ראשון מתוצרתו. למשפחות ברוכות ילדים ללא בעיות תזרים מזומנים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    BMW-2-Series_Gran_Tourer-2016-1280-03ב.מ.וו אמנם חרטה על דגלה במשך שנים את הנאמנות להנאה מנהיגה ולהנעה אחורית, אך ההבטחה הזו הופרה עם הצגתה לפני כשנה של סדרה 2 אקטיב טורר – מיניואן קומפקטי על בסיס פלטפורמת ההנעה הקדמית המשמשת את הדור השלישי של המיני. אגב, על פלטפורמה זו יתבסס גם הדור הבא של סדרה 1 הנמצא כבר מעבר לפינה.

    אל האקטיב טורר הצטרף זמן קצר לאחר מכן גם הגראן טורר, גרסה מוארכת בעלת שבעה מקומות ישיבה ששיווקה בישראל מתחיל בימים אלו. כפעול יוצא משיוכו למותג יוקרה, מוצמד לגראן טורר תג מחיר גבוה העומד על 285 אלף ש"ח, כמחיר של ב.מ.וו סדרה 3 בגרסת ה-320i. מחיר זה הופך אותו למיניואן היקר ביותר בישראל, למעט הגרסאות היקרות ביותר של הקרייזלר גרנד וויאג'ר.

    עוד ב-TheCar:
    המיניוואן שעושה לנו חשק להרחיב את המשפחה
    קיה ספורטאז' במבחן דרכים מול סיטרואן C4 פיקאסו וסקודה אוקטביה

    אלא שהגראן טורר הוא מיניוואן קומפקטי, כשאורכו הוא 456 ס"מ (21 ס"מ יותר מהאקטיב טורר), גובהו הוא 161 ס"מ (5 ס"מ יותר), רוחבו עומד על 180 ס"מ (ללא שינוי) ובסיס הגלגלים שלו הוא באורך של 278 ס"מ (11 ס"מ יותר). צמד המושבים האחוריים מתאימים לילדים או נוסעים מזדמנים צנומים וגמישים במיוחד. את המושבים הללו ניתנן לקפל אל רצפת הרכב ולקבל תא מטען בנפח של 645 ליטר.

    BMW-2-Series_Gran_Tourer-2016-1280-6f

    BMW-2-Series_Gran_Tourer-2016-1280-92BMW-2-Series_Gran_Tourer-2016-1280-a3לישראל מגיע הגראן טורר בגרסתו החזקה ביותר (220i), שלה מנוע 2.0 ליטר טורבו המספק 192 כ"ס כשהוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. נתוני הביצועים עומדים על 7.8 שניות בזינוק ל-100 ומהירות מרבית של 221 קמ"ש, כשצריכת הדלק הממוצעת הינה 16.7 ק"מ לליטר. בעולם קיים הגראן טורר גם עם מנוע 1.5 ליטר טורבו תלת צילינדרי ומגוון מנועי דיזל, אך אלו לא צפויים להגיע לישראל נכון לעתה.

    כדי להצדיק במשהו את מחירו הגבוה מגיע הגראן טורר ברמת אבזור גבוהה הכוללת בין היתר מושבים מתכווננים חשמלית עם זכרונות, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, תאורת LED  ראשית עם פנסים עוקבי פניה וגג שמש פנורמי. אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר לצד מערכת התרעה על סטיה מנתיב והתרעת התנגשות עם בלימה אוטונומית במהירויות עירוניות.

    BMW-2-Series_Gran_Tourer-2016-1280-05

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.