• Ad
  • הפעלולן וגולש הגלים רובי מדיסון היה נחוש לשלב בין שני המקצועות שלו ולאחר שנתיים של פיתוח חזר עם סרטון מרהיב שמרחיב מאוד את מעטפת השימוש של הכלי הדו גלגלי שלו
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מי מאיתנו לא חולם על כלי רכב שיכול לנוע מהר בכל נתיב – על הכבישים, בשבילים, בשטח ואפילו במים?
    אבל המציאות לימדה אותנו שמה שראינו ב"'צ'יטי צ'יטי בנג בנג" ובכל מיני סרטי ג'יימס בונד הוא לא כל כך פשוט ליישום ואפילו עם כל הטכנולוגיה של המאה ה-21, הסיכוי לשחזר את ההליכה של ישו על המים בכנרת הוא די קלוש.

    בניגוד לשלל הסקפטים סביב, הגולש והפעלולן רובי מדיסון התעקש לחבר בן שתי האהבות הגדולות שלו ולפני כמה שבועות, בתום תהליך פיתוח שערך שנתיים ולאחר שחברת נעלי DC של קן בלוק פרשה חסותה על הפרויקט, הוא יצא לטהיטי, לרצועת החוף Teahupoo וPapara שנחשבת ל"מכה" של הגולשים, וחזר עם הסרטון המדהים הזה שעלה אתמול לאתרי הצפיה ברשת.


    חשוב להבהיר שאין כאן שום פעלולי אנימציה ממוחשבת וכל מה שרואים על המסך הוא אמיתי לחלוטין.

    456680900-אז איך זה קרה? כיצד בדיוק מדיסון נע על פני המים?
    ובכן, שילוב בין משקלו הקל של האופנוע, המנוע החזק שלו, צמיג מיוחד בציר האחורי, סט של מגלשי סקי קטנים, הרבה אומץ וכמובן יכולות הרכיבה והגלישה הפנומנליות של מדיסון אפשרו לפלא להתרחש ובניגוד לכל מיני נסיונות של נהגים ברכבי שטח לטוס על פני המים שהסתיימו לאחר כמה מאות מטרים מקסימום, יכולות הציפה של אופנוע היבשה-ים של מדיסון התגלו כבלתי מוגבלות, כל עוד סוחטים את המצערת בפול גז.

    מדיסון לא הסתפק ברכיבה על המים והחליט לנסות לתפוס גלים עם אופנוע המוטוקרוס שלו, וכשגולש מקצועי מדבר על גלים הוא מתכוון לגלי צינור בגובה של לפחות 5 מטרים.

     

    אנחנו חושבים שמיותר לציין שאנחנו ממש מפצירים בכם שלא לנסות את זה בבית ומצרפים גם את מילותיו של הוגה הרעיון הפסיכי הזה: "אני לא חושב שניתן להבין מהסרטון כמה קשה ופיזי זה היה ולעתים מעורר אימה", התוודה מדיסון. "יש את השוט המרהיב הזה שהגל נשבר ממש מאחורי, בצילומים זה יפהפה אבל במציאות חשתי שזה יכול להיות הסוף של החיים שלי, אפשר לומר שנגעתי שם במוות".

    סכנת חיים או לא, ברשת אוהבים דברים מטורפים שמצולמים היטב ובתוך פחות מ-24 שעות הסרטון כבר צבר כ-5 מיליון צפיות.

    57689090cte45555435477

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    האם ישו צדק? האופנוען שמוכיח שניתן לנסוע על המים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.