• Ad
  • הוא אמנם לא מצויד במנוע ענק, מערכת בולמי זעזועים הידרואלית ומרווח גחון מטורף, אבל בזכות תכנון מקורי מחוץ לקופסא ה- Swincar צולח באדישות מכשולים שהיו עוצרים כל כלי אחר שאנחנו מכירים בשטח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כשמדמיינים חיית שטח מוטורית ששום דבר לא עוצר אותה, סביר להניח שהדבר הראשון שעולה בראש הוא ג'מוס גדול, משופר ומוגבה עם בולמי זעזועים כפולים או משולשים, קפיצי ענק ומרווח גחון מטורף.

    אבל, כפי שכבר נוכחנו לגלות בעבר, כמו בסיפור של דוד וגוליית לעיתים גם כלים צנועים יכולים להרשים מאוד בשטח.

    קחו לדוגמא את ה- Swincar שפיתחה חברת Mecanroc הצרפתית שלמרות מימדיו הצנועים ומראו השברירי יכול לצלוח באדישות מכשולים שנראים בלתי עבירים מהסוג שיעצרו את מרבית רכבי השטח המגודלים והשרירים.

    במקום מערכת הנעה כפולה מסורבלת עם דיפרנציאלים, דרישפטים, בק אקס ושאר חלקים מכאניים המגבילים את כושר העבירות, ה- Swincar עושה שימוש ב- 4 מנועים חשמליים קטנים במרכזי הגלגל ובשלדת צינורות קלת משקל.

    אבל אין ספק שהדבר המרכזי שהופך את ה- Swincar למוצלח במיוחד בשטח היא מערכת המתלים הייחודית של הכלי הלוקחת את עקרון המתלה העצמאי לכל גלגל לרמה חדשה לחלוטין.

    הודות לזרוע ייחודית. המחוברת לסרן גמיש שמתחבר לשלדה בנקודה גבוהה לכל גלגל יש יכולת תנועה כמעט אין סופית.

    המבנה הייחודי הזה למעשה מאפשר לכל גלגל לשמור באופן עצמאי על קשר רציף עם הקרקע ושומר את המרכב במצב מאוזן כמעט לחלוטין גם בעת מעבר בשיפועים צידיים קיצוניים, נקיקים, נתיב מסולע ושאר אתגרים שאפשר למצוא היכן שאין אספלט.

    לטענת המפתחים מערך המתלים הייחודי תורם גם לנוחות נסיעה מרחפת אפילו בשטח משובש מאוד.

    מה שעוד יותר מעניין שהיכולת המרשימה הזו מבוססת על תכנון מחוץ לקופסא של גיאומטריית מתלים ומתופעל באופן מכאני לחלוטין ללא אלקטרוניקה, חיישני ג'יירו, מייצבים,מחשבים ושאר דברים שיכולים להתקלקל.
    בנוסף, ניתן להסב את ה- Swincar לכלי אולטימטיבי לתנאי מזג אוויר קרים במיוחד על יד החלפת הגלגלים במגלשיים.

    עם זאת, אין מנוס מלציין של- Swincar יש גם כמה חסרונות כמו למשל העדרה של מערכת מיזוג אוויר או שאר מערכות נוחות שדי התרגלו אליהן במאה ה-21.

    לאחר שהצוות הפיתוח זכה בכמה תחרויות עיצוב וטכנולוגיה, כעת נותר רק להמתין לראות אם ומתי ה- Swincar יגיע ליצור סדרתי ובאיזה מחיר העכביש המוטורי הזה יוצע לקהל הרחב.
    אנחנו בכל מקרה רוצים סיבוב.

     

    89769679

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    האם זה רכב השטח האולטימטיבי?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.