• Ad
  • דלפו לרשת: תמונות רשמיות של טויוטה C-HR

    טויוטה תחשוף השבוע את גרסת הייצור של C-HR בתערוכת ז'נבה. תמונות רשמיות שפורסמו באופן לא רשמי מראות כלי בעיצוב מאד מובחן
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אתר הרכב האמריקני carscoops חשף בסוף השבוע תמונות רשמיות ראשונות של טויוטה C-HR אשר לא פורסמו עדין רשמית על-ידי טויוטה, ומן הסתם יפורסמו היום או מחר – ערב תערוכת ז'נבה שבה יוצג הקרוס-אובר הקטן.

     

    תמונות של טויוטה C-HR דלפו לרשת 001

     

    C-HR נועד להתמודד עם המיני-קרוס-אוברים, אם כי הקווים המזוותים והמיוחדים שלו לא מותירים ספק לגבי מקורות ההשראה לעיצובו: ניסאן ג'וק, שבו הוא יתחרה, ולקסוס NX הגדול יותר, שממנו הוא נוטל כמה קבין של מתכת מקופלת לקימורים חדים.

    למראה התמונות של המוצר הסופי אין ספק שמעצבי טויוטה לקחו ברצינות את ההנחיה לשנת 2016 לצאת מן הקיבעון והשיעמום אל עידן של מוצרים שמעוררים עניין, ולזכותו צריך לומר שהוא נותר קרוב למדי לדגם התצוגה שהוצג בספטמבר 2014 בתערוכת פריז – אם כי בשונה מדגם התצוגה, המוצר הסופי הוא בעל חמש דלתות, והוא נראה יותר מזוות ופחות מנופח ממנו.

     

    Soft Net Strapless Sweetheart Bridal Ball Gown with Belt

     

    C-HR הוא אחד המוצרים הראשונים של טויוטה, אחרי פריוס, שמבוסס על אחת הגרסאות של הפלטפורמה המודולרית הגלובלית החדשה של החברה, TNGA, וגם הוא יוצע בין השאר עם מערכת הנעה היברידית – כלומר שזה יהיה המיני-קרוס-אובר הראשון בעולם שמוצע גם בגרסה היברידית.

    C-HR יתמודד מול פיאט 500X ואחיו למחצה ג'יפ רנגייד, סוזוקי ויטארה, מאזדה CX-3, הונדה HR-V, שברולט טראקס ואחיה אופל מוקה, וכאמור גם ניסאן ג'וק – אשר עומד להפוך בשנה הבאה לדגם חדש ושונה מזה הנוכחי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.