• Ad
  • קאדילק CTS מלפנים
    יבואנית קאדילק מרחיבה את היצע גרסאות CTS ומתחילה בשיווק רמת אבזור בסיסית חדשה. המחיר: 330,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שוק הפרימיום נמצא בנסיקה בארץ (וגם בעולם) כבר תקופה ארוכה בעיקר בגלל כניסתן של יצרניות הרכב לנישות חדשות, אבל לא רק. הקטגוריה בו מתמודדות מכוניות כדוגמת מרצדס E קלאס, ב.מ.וו סדרה 5 ואחרות, כבר ראתה עליות ומורדות כאשר בשנתיים האחרונות בישראל היא מציגה צמיחה רצופה (4% ב-2013 ו-14% ב-2014). לאורך השנים, לרוב דגמי הבסיס היוו את מרבית המכירות וכך גם בשנה האחרונה למעט מכונית אחת: מרצדס E קלאס – המכונית הנמכרת ביותר בסגמנט ב-2014 עם 306 מסירות – כשהגרסה הנמכרת ביותר היא E250 ולא E200 (למרות שההפרש קטן: 93 מסירות לעומת 87 מסירות בהתאמה).

    https://www.youtube.com/watch?v=2fYJtZlQjg8

    אחת השחקניות הצומחות ביותר בשנה שחלפה הייתה קאדילק, שהשיקה בינואר 2014 את הדור השלישי של CTS. בכדי להמשיך עם המומנטום שנוצר, ולמשוך עוד לקוחות "מלמטה", הודיעה היום היבואנית על הרחבת היצע הגרסאות עם הוספת רמת אבזור בסיסית חדשה למכונית: רמת אבזור 'קלאסיק'.

    מתחילת דרכה בישראל קאדילק CTS שווקה בשתי רמות גימור ועם מנוע אחד, הבסיס ביותר בהיצע הדגם: טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר, 272 כ"ס, שמשולב עם תיבת אוטומטית בעלת שישה הילוכים. האבזור, כרגיל בדגמי קאדילק, שופע משמעותית מזה שיש למתחרות באותו סדר גודל של מחיר שעמוד כעת על: 370,000 שקלים עבור רמת אבזור 'לקצ'רי' ו-400,000 שקלים עבור רמת אבזור 'פרימיום'.

    רמת האבזור החדשה 'קלאסיק' שמתווספת להיצע כעת כוללת את מרבית האבזור שמצאנו בדגם עד עתה כמו מערכת המולטימדיה 'CUE' עם מסך ענק בגודל 12.3 אינץ', מושבי עור, מצלמת רוורס, חישוקי 18 אינץ' קלים ועוד. גם בסעיף הבטיחות נמצא את החבילה האקטיבית העדכנית שכוללת התראות על התנגשות חזיתית, סטייה מנתיב, רכב בשטח מת ותנועה צולבת מאחור.
    רמת האבזור החדשה מחסירה: חלון גג (פאנורמי), כוונון חשמלי למושב הנוסע, מיזוג וקירור למושבים הקדמיים, מערכת ניווט מקורית ועוד כמה זוטות.

    מחירה של רמת האבזור החדשה עומד על 330,000 שקלים שיוצרים פער של 40,000 שקלים ביחס לרמת האבזור הבאה אחריה, ופער של 30,000 שקלים בינה ובין ATS הקטנה יותר (ברמת האבזור הגבוהה ביותר). מכוניות ראשונות ברמת האבזור החדשה יגיעו ביוני השנה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    גרסת בסיס חדשה לקאדילק CTS

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.