• Ad
  • ג'ימקאנה 9: קן בלוק מעלה עשן על מציאות אמריקאית קשה

    קן בלוק חוזר עם פרק נוסף בסרטוני הג'ימקאנה המרהיבים שלו. אחרי שהחלק הקודם צולם על רקע הנופים המדהימים של דובאי, ללא ספק אחת הערים העשירות בעולם, הפעם בלוק חוזר לקרקע המציאות ולחיים הקשים על רקע מתחמי רפאים בבאפלו שבצפון ניו יורק שנחשבת לאחת הערים העניות בארצות הברית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    gymkhana 9 _0555501חצי שנה בלבד אחרי ג'ימקאנה 8, קן בלוק חוזר מוקדם מהצפוי עם סרטון דריפטינג מושקע נוסף שחושף את גרסת ה-Hoonigans של הפוקוס RS החדשה שלמעשה תוכננה במיוחד עבור בלוק.
    עם זאת, בשונה מהסרטונים הקודמים שהציגו הפקות זוהרות וגדולות מהחיים בלב דובאי, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו, בג'ימקאנה 9 בלוק מפגין את ביצועיו על רקע פחות נוצץ באזורי הרפאים של באפלו בצפון ניו יורק.

    עוד ב-TheCar:
    צפו: הדוד הרוסי של קן בלוק
    קן בלוק עושה את דובאי על הצד
    צפו: עושים כבוד לישראל, על הצד

    באפלו הייתה בעבר עיר נמל משגשגת עם מחסני תבואה ענקיים ותעשיית פלדה ענפה, אך בשנות ה-70' וביתר שאת בשנות ה-80' של המאה העשרים העיר חוותה משבר גדול לאחר סגירת מרבית מפעלי הפלדה בעיר בעקבות המשבר בתעשיית הרכב האמריקאית ומאז היא לא באמת הצליחה להתאושש.
    בשנות הזוהר חיו בעיר כ-600 אלף תושבים אך מציאות החיים הקשה הביאה להגירה שלילית ומספר התושבים ירד בהתמדה עד ל-250 אלף תושבים בשנה האחרונה.
    מרבית האנשים שנשארו בעיר הם ממעמד סוציו-אקונומי נמוך וגם המשבר הכלכלי הגדול של 2008 לא עזר למצבה העגום של העיר.

    gymkhana 9 _031

    כמצבות חיות לימי הזוהר באזורים התעשייתיים ניתן למצוא מתחמי ענק, מפעלים עצומים, רציפי נמל ותחנות רכבת שעומדים שוממים כמבני רפאים כבר זמן רב.
    מצד אחד, ללא ספק אותם מבני רפאים מפוארים ששימשו את בלוק כרקע לסרטון החדש הם לוקיישנים חלומיים לצילומי דריפטינג, אך מאידך קשה שלא להביט מעבר לענני העשן על סיפורה הטרגי של באפלו שיחד עם דטרויט נחשבות לערים העניות באמריקה.

    gymkhana 9 _0051

    הסרטון עצמו כולל בעיקר את הטריקים הידועים של בלוק ואין הפעם שום חידושים או פעלולים שלא נראו עד כה. עם זאת, הצילומים והביצוע מרשימים כתמיד וכוללים כמה שוטים מרשימים עם תזמון מושלם של החלקות על קצה רציף הנמל, מסביב לטנדר ראפטור התלוי ממסוק והחלקה מסוכנת לרוחב מפגש פסי רכבת פחות משניה לפני שעוברת במקום רכבת דוהרת.

    לצידו של בלוק מככבת בסרטון הפוקוס RS החדשה במהדורת הראלי קרוס הכוללת ערכת בודי קיט רחב, מתלים מיוחדים המשלבים מהלך ארוך וריסון גבוה, בלמים קרמיים ומנוע מוגדש עם 600 כ"ס, הנעה כפולה וגיר סיקוונסיאלי ובניגוד לעבר הפעם נראה שהמכונה מתמודדת די באדישות עם מה שנדרש ממנה ואף מסוגלת ליותר ממה שיש לבלוק בשרוול.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.