• Ad
  • יש לא מעט אנשים שחושקים במכוניות עם ייחוס, כאלו שבעברן בעלים מפורסמים. במיוחד בשבילכם, היישר מהממלכה המאוחדת, קבלו את הרכב של המלכה האם ורכב אחר ששימש את אחד האנשים הכי לא ממלכתיים במדינה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    76876889אם אתם מסוג האנשים שמתלהבים ממכוניות עם ייחוס מעניין בעברן, סביר להניח ששני אקזמפלרים, הקשורים לממלכה המאוחדת ומוצעים בימים אלה למכירה פומבית, בוודאי יעניינו אתכם. ואם כבר ממלכה מאוחדת, אז למה לא לכוון הכי גבוה שאפשר – לרכב ששימש במשך זמן מה את המלכה האם בכבודה ובעצמה.

    מדובר במולזאן, ספינת הדגל של בנטלי משנת המודל 2012 שהייתה מהרכבים המרכזיים ששימשו את המלכה אילזבת השניה במשך יותר משנה, ובין היתר היא נראתה על סיפונה בחגיגות לציון 60 שנות מלוכתה ובדרך לביקור במעון ראש הממשלה דייוויד קמרון.
    המכונית נסעה עד היום פחות מ-10 אלפים קילומטרים ובכ-5,000 מתוכם, ככל הנראה, המלכה ישבה במושב האחורי.

    עוד ב-TheCar:
    סיינפלד מכר את אוסף הפורשה שלו במחיר מציאה
    אם ליאו מסי קנה פרארי במעל ל-35 מיליון דולר?
    מכוניות האספנות היקרות בעולם

    6876899009

    הקבינה, כפי שאתם בוודאי מנחשים, מאוד מפוארת וכוללת הרבה עור ועץ איכותיים וגם כמה פיצ'רים מעניינים כמו שולחן פיקניק נשלף, משענות ראש רקומות ומראות איפור אחוריות.
    המכונית צבועה בירוק כהה בריטי קלאסי ומצוידת בחישוקי 21" ענקיים.

    מתחת למכסה הקדמי ניתן למצוא מנוע וי 8 בשרני בנפח 6.75 ליטרים המפיק בעזרת 2 מגדשי טורבו הספק של 505 כ"ס ומומנט מפורר אספלט של 104 קג"מ שעובר לכביש דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. הביצועים, כצפוי, מרשימים ולמרות משקל עצמי של יותר מ-2.5 טון המולזאן מאיצה למהירות תלת ספרתית בתוך 5.1 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 298 קמ"ש.
    נתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים לא פורסמו והרשו לנו לנחש כי הם דווקא לא מרשימים במיוחד.

    בעבור הזכות להניח את הישבן שלכם על המושב בו ישבה כבוד הוד מלכותה, בית המכירות שמחזיק ברכב דורש כ-285 אלף דולרים שהם קצת פחות מפי 2 מהמחיר הנדרש למכוניות משומשות דומות ללא ייחוס כה מיוחד.

    878678978
    מכונית נוספת ששימשה בריטי מפורסם ביותר מוצעת אף היא למכירה בימים אלה.

    מדובר במכונית ששימשה אדם שחוסר הממלכתיות הוא מסימני ההיכר הבולטים ביותר שלו והמכונית המדוברת ללא ספק מבטאת בצורה טובה את אישיותו של הבריטי נטול המעצורים ומנחה "טופ גיר" לשעבר, ג'רמי קלארקסון.
    כפי שאתם מנחשים זו לא בנטלי אריסטוקרטית, אלא טנדר פורד F150 רפטור ששימש את קלארקסון באחד הפרקים האחרונים של "טופ גיר"בהם השתתף במסגרת משימה במהלכה הוא היה צריך "לחלץ" את עמיתו ריצ'ארד האמונד מפסגת הר מושלג בקנדה.

    אמנם גם בגרסתו הסדרתית הרפטור של פורד הוא טנדר שונה מאוד מזה של השרברב שלכם ומציע היישר מהמפעל יכולות מאוד מאוד גבוהות, אך הרפטור הצהוב ששימש את קלארקסון שופר ועבר סדרת שדרוגים בסדנת הנסי הכוללים, בין היתר, גם תוספת משמעותית להספק המנוע שזינק מ"רק" 411 כ"ס ברפטור הסדרתי ללא פחות מ-650 כ"ס.

    פצצת האנרגיה הצהובה תככב במכירה הפומבית של בארט ג'קסון בסוף השבוע וצפויה לגרוף סכום נאה שיתרם כולו לקרן המסייעת לגמלאי צבא שנפצעו במהלך שרותם ונותרו נכים.

    5646564

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בשירות הוד מלכותה: המכונית של מלכת בריטניה למכירה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.