• Ad
  • המיניוואן הגדול של קיה נוחת בישראל בדורו החדש ומציע עיצוב עדכני, מנוע עוצמתי, מרווח נדיב ו-8 מקומות ישיבה. המחיר 219 אלף שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קיה קרניבל 2015סביר להניח שאף אחד מכם לא חולם בערגה על מיניוואן בחניה מול הבית, אך אין ספק שאותו רכב לא ממש סקסי הופך לנחשק ברגע שהמשפחה מתרחבת ולכורח המציאות בקרב זוגות שמאמינים ברצינות במצוות פרו ורבו.
    בעוד שהיצע המיניוואנים הקומפקטיים בארץ מגוון למדי, האופציות למי שמחפש מיניוואן מרווח בגודל מלא מוגבלות בהרבה ובעלי משפחות גדולות בוודאי ישמחו לדעת שהדור החדש של הקרניבל של קיה החתים דרכון ומשווק החל מהיום בארץ במחיר של 219 אלף שקלים.

    הקרניבל חוזר לישראל לאחר היעדרות ממושכת ונוחת כאן במחלצות חדשות מן היסוד שמעניקות למוביל הנוסעים מראה מודרני בהרבה וחשוב מכך 8 מושבים מלאים במקום 7 עד כה.

    עם אורך של 5.11 מטרים, רוחב של 1.98 מטרים ובסיס גלגלים של 3.06 מטרים, הקרניבל מבטיח לספק תנאי מחיה הולמים למשפחה המורחבת זאת מבלי לוותר על תא מטען של ממש (בניגוד לנהוג במיניוואנים קומפקטיים) עם נפח של 960 ליטר בתפוסה מלאה ואפשרות לגדילה ל-2,220 ליטר כשמקפלים את שורות המושבים השלישית ול-4,022 ליטר כשכל המושבים האחוריים מקופלים.

    הקניבל מוצע בישראל ברמת אבזור נדיבה למדי הכוללת דלתות צד חשמליות, גגון מסילות, שלל תאי אחסון ומחזיקי כוסות, וילונות צד בשורות המושבים האחוריות, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם שליטה נפרדת גם מאחור, ריפודי מושבים מבד דוחה לכלוך ונוזלים, מערכת בקרת שיוט, הגה מתכוון לגובה ולמרחק, מראות מתקפלות חשמלית, חלונות אחוריים כהים, חיישן תאורה, מושב נהג חשמלי, חיישני נסיעה לאחור, מערכת מולטימדיה עם שליטה מגלגל ההגה ודיבורית בלוטות' מובנית ועוד.קיה קרניבל 2015

    בחזית ניתן לפגוש מנוע בנזין בנפח 3.3 ליטר עם הזרקת דלק ישירה המפיק 276 כ"ס ומומנט של 34.3 קג"מ אשר משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים ומעניקה למיניוואן הגדול ביצועים מרשמים למדי עם האצה למהירות תלת ספרתית בתוך 8 שניות ונתון צריכת דלק רשמי של 8.9 קילומטרים לליטר.

    נכון להיום למעט הרודיוס של סאנגיונג, הקרניבל הוא האופציה הזולה בקטגוריות המיניוואנים הגדולים ולאחר עצירת היבוא של הטויוטה סיינה בעקבות ההסתבכות של אלבר (היבואנית המקבילה שהביאה את המיניוואן היפני הגדול מארצות הברית) עם רשויות המס, מהיחידים (למעט הטרווארס של שברולט המוצע במחיר של החל מ-230 אלף שקלים) בטווח המחירים שמתחת ל-300 אלף שקלים שמציעים 8 מקומות ישיבה.

    קיה קרניבל 2015

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בשורה לחובבי פרו ורבו: קיה קרניבל החדש בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.