• Ad
  • רגע לפני שהדור הראשון של הסופר מיני של אודי מוחלף, יצרנית הפרימיום מגרמניה צפויה להשיק גרסת RS עוצמתית של הקטנטונת עם הנעה כפולה וביצועים שעד לפני כמה עשורים היו נחלתם הבלעדית של רכבי על
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Audi-S1-2015-1280-0eזמן קצר לפני שהדור הראשון של ה-A1 הקטנה של אודי, אשר הגיע לשווקים כבר ב-2010, מפנה את מקומו לדור חדש, אודי תשיק בקרוב גרסה אולטימטיבית לסופר מיני היוקרתית שלה אשר תשא את לוגו RS המחייב ותכלול הנעה כפולה ומנוע המפיק לא פחות מ-280 כ"ס.

    מגזין הרכב הבריטי Autocar מדווח כי הבוסים של אודי נתנו אור ירוק לגרסת הקצה כדי להעניק לדור הראשון שירת ברבור מרשימה.
    ה-A1 בדורה הראשון אמנם זכתה להצלחה מסחרית סבירה, אך תזכר כמי שלא הצליחה להשיג את המטרה שלשמה נוצרה – לאתגר את הדומיננטיות בסגמנט של מיני מבית ב.מ.וו.

    גרסת ה-RS תמוצב מעל ה-S1 המשווקת גם בארץ ומצוידת במנוע 2.0 ליטרים מוגדש המפיק 228 כ"ס ותהפוך לגרסה החזקה ביותר של הקטנה מבית אודי שיוצרה אי פעם – תואר בו החזיקה עד כה גרסת הקוואטרו עם 256 כ"ס ששווקה לפני מתיחת הפנים של הדגם במהדורה מוגבלת של 333 יחידות.

    בשלב זה לא ברור אם ה-RS שתצויד בגרסה עוצמתית של מנוע 2.0 ליטרים המוגדש של הקונצרן המשמשת מכוניות כמו סיאט לאון קופרה וסקודה סופרב כפולת הנעה תוצע רק בשילוב תיבת הילוכים ידנית כמו ה-S1, או שתהיה גם גרסה אוטומטית בשילוב תיבה כפולת מצמדים.

    עוד ב-TheCar:
    מבחן ראשון לאודי Q2
    רק נראית דומה: אודי חושפת את ה-A5 החדשה
    אודי צפויה להשיק בייבי R8

    על אף שיש מי שיטענו כי השקה של גרסת קצה רגע לפני החלפת הדגם היא מאורע די מוזר, מתחת לפני השטח המטרה הבלתי מוצהרת ברורה לחלוטין ואין ספק שהסיבה המרכזית להשקת ה-RS1 היא הצגת ביצועים שיגחכו את אלה של גרסת הג'ון קופר וורקס של המיני וינגסו בהצלחה הגדולה לה היא זוכה.
    מקורות באודי אף מציינים שבמחלקת הספורט לא הסתפקו רק בשידוך יחידת הנעה חזקה יותר ובשלב הכיולים הגרסה הושוותה שוב ושוב על המסלול מול המיני החזקה.

    Audi-S1-2015-1280-05

    עם 49 סוסים יותר מבג'ון קופר וורקס (וגם ב-S1 החולקת הספק זהה של 231 כ"ס) יש לצפות לביצועים לוהטים. בשלב זה הנתונים הרשמיים טרם פורסמו אך ניתן להעריך שהתאוצה למהירות תלת ספרתית תתקרב לאזור ה-5 שניות ושהמהירות המרבית תוגבל אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

    מן הסתם, כל עוד אין אישור רשמי להשקת הדגם, בשלב זה לא ברור אם הוא יגיע לארץ. עם זאת, לאור המדיניות של צ'מפיון שלאחרונה מקפידה לייבא את כל הליין הספורטיבי של אודי ובמיוחד אם ה-RS1 תוצע גם בגרסה אוטומטית, בהחלט יש להניח שהיא תשווק בארץ הקודש עם תג מחיר באזור ה-250 אלף שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בקרוב גרסת RS לאודי A1

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.