• Ad
  • בסוף השבוע: מכירת רכבי האספנות הגדולה של Artcurial בפריז

    במסגרת המכירה הפומבית השנתית של בית המכירות המפורסם מצרפת יוצעו יותר מ-200 רכבים קלאסיים שונים, ממיני קופר ועד בוגאטי, במחירים של בין עשרת אלפים למיליוני יורו. אם אתם בפריז בסוף השבוע אתם יכולים לחזות ברכבים בתצוגה המקדימה למכירה  
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סצנת האספנות הארצישראלית חווה פריחה כמעט חסרת תקדים בעת האחרונה ולצד החזרת העטרה ליושנה של מכוניות שנמצאות כאן, מדי שנה מאות ותיקות בנות 30 ויותר מחתימות דרכון ועושות עלייה לארץ הקודש תחת ההגדרה "רכב אספנות".

    עם זאת, לרובן המוחלט של מכוניות האספנות בארץ אין ערך אספני ממשי ורובן הן פשוט מכוניות ישנות עם ערך נוסטלגי (לעיתים לא מבוטל גם כספית) ורק מכוניות בודדות כאן נחשבות לקלאסיקות נדירות של ממש.

    עוד ב-TheCar:
    מכוניות האספנות היקרות בעולם
    הפורשה הפסיכדלית של ג'ניס ג'ופלין נמכרה במעל ל-1.7 מיליון דולר
    שיאים חדשים למכוניות אספנות בריטיות ואמריקאיות

    מפגשי האספנות המתקיימים מדי שבוע במקומות שונים ברחבי הארץ בהחלט מספקים הצצה מרהיבה אל עולם הרכב של פעם, אבל אם אתם רוצים לראות יותר ובמקרה שאתם נמצאים בסוף השבוע בפריז בהחלט שווה לקפוץ לסלון רטרו-מוביל (הכניסה חופשית – Parc des expositions Porte de Versailles 75015 אולם 2.2, בין התאריכים 9-7 לחודש. ב-9 לחודש המכירה תחל בשעה 14) כדי לראות מקרוב את 200 המכוניות שיוצעו למכירה פומבית בסוף השבוע על ידי Artcurial, אחד מבתי המכירות הגדולים בצרפת העוסק במכירת יצירות אמנות, פריטי עיצוב ווינטג', רכבי אספנות, תכשיטים, שעונים, כתבי יד ועוד ומיוצג בישראל על ידי איש העסקים ואספן האמנות פיליפ כהן.

    צילום: Christian Martin

    לא ידוע אם במכירה השנה ישבר השיא הבלתי יאמן של בית המכירות מ-2016 בו נמכרה פרארי 335S Scaglietti בסכום מדהים של מעל ל-35 מיליון אירו – ככל הנראה המחיר הגבוה ביותר ששולם אי פעם עבור מכונית, לפחות במכירה פומבית, אבל גם השנה ההיצע הוא לא פחות ממדהים וכולל מכוניות מאוספים פרטיים שונים עם מגוון אדיר של קלאסיקות מוטוריות ממיני קןפר וג'יפ וויליס ועד למספר לא נתפס של רכבי פרארי כולל הפרארי P  275 שניצחה את מרוץ 24 השעות של לה מאן בשנת 1964 והייתה הרכב הרשמי האחרון של קבוצת פרארי שניצח את המרוץ היוקרתי. אגב, שנה מאוחר יותר רכב פרארי שוב חצה את קו הסיום ראשון (ובפעם האחרונה עד ימינו), אך היה זה רכב של קבוצה פרטית.

    צילום: Bernard Beaumesnil

    כמו כן, במכירה יוצעו כמה רכבי מרוץ מודרניים יותר עם סמל הסוס הצוהל וכמה דגמים אייקוניים של החברה ממארנלו כמו F40 ואנזו. ההיצע של המתחרה עם סמל השור הזועם מבולוניה יכלול טרקטור (כידוע מותג למבורגיני התחיל את דרכו כיצרן כלים חקלאיים) וכמה רכבים אקזוטיים משנות ה-60' וה-70'.

    המכירה תכלול גם מגוון של רכבי פאר מלפני מלחמת העולם השניה מבוגאטי, דרך בנטלי מרצדס ועד היספנו-סוויזה. אוסף גדול של רכבי סיטרואן דרך טרקסיון מלפני מלחמת העולם דרך 9 גרסאת שונות של ה-DS ועד לגרסת ראלי גרופ B של הסיטרואן ויזה.

    אלפא רומיאו תזכה לייצוג מכובד מה-6C  מ-1939 ועד ל-8C קומפטציונה מ-2008 וניתן לציין גם 12 רכבי פורשה שונים, כמה רכבי נחשקים של אלפיין ומחלקת רנו-ספורט ועוד ועוד.

    לצפייה און-ליין בקטלוג המכירה המלא

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.