• Ad
  • מתיחת הפנים למכונית הדגל של ב.מ.וו. לא נושאת בשורות עצומות, אלא מלטשת את המראה היוקרתי ממילא, ומעדכנת את מנועי הענק לדרישות המחמירות של זיהום אוויר ותצרוכת דלק. אבל מה תגידו על הפרצוף האגרסיבי הזה?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ב.מ.וו. הציגה היום (ד') בשנחאי, סין, את מתיחת הפנים של מכונית הדגל שלה, סדרה 7, ועיקרה שינויים קוסמטיים קלים, עידון ושדרוג למספר מערכות, והתאמת המנועים לתקינת אירו 6.2 החדשה. הבחירה בשנחאי להשקת מכונית הדגל טבעית, לנוכח העובדה שכ-40% מכלל מכוניות סדרה 7 נמכרות בסין.

     

    סדרה 7 הנוכחית הושקה בעולם בשנת 2015 ומכיוון ש"הזמן רץ" הגיעה זמנה למתיחת פנים. השינויים הקוסמטיים למכונית כוללים חידוד של הפרופיל והגבהת חלקה הקדמי של המכונית – בין השאר כדי לשפר את רמת ההגנה על הולכי רגל, וגם הפנסים הקדמיים חודדו, והותאמו למערכת התאורה האופציונלית מסוג LED, שאותה מכנה ב.מ.וו 'Laserlight'.

    מה שאי אפשר לפספס, וכנראה יעמוד במוקד הוויכוח של לא מעט חובבי ב.מ.וו, הוא ההגדלה הדרמטית של "גריל הכליה" האופייני לב.מ.וו. ב-40% והפיכתו לאלמנט שאי אפשר להתעלם ממנו.

    מעצבי החוץ ליטשו גם את צידי המכונית והדגישו בהם את כונסי האוויר ואלמנטים שמצופים בכרום, אבל השקיעו עוד יותר בפיסול מחדש של החלק האחורי, ובכלל זה חידוד הפנסים האחוריים והקטנת שטחם תוך כדי יצירת אפקט תלת ממדי חדש.

     

     

    מעצבי הפנים, לעומתם, סידרו מחדש כמה אלמנטים של כפתורי שליטה ותפעול, ומיקמו מחדש את משטח הטעינה לטלפונים ניידים תואמים, והלבישו את המושבים בריפוד חדש מעור נאפה, שמתאים לא רע לאינסרטים החדשים של עץ שמשולבים בדיפונים. הגרמנים מדווחים גם על שיפור או הוספת חומרי בידוד באופן שמצמצם עוד יותר את כמות הרעש שחודר לתא הנוסעים.

     

    החלק היותר חשוב במתיחת הפנים הזאת מבחינת היצרנית הבווארית הוא התאמת המנועים להחמרה המשמעותית בתקני זיהום האוויר באירופה, ולצורך זה עודכנו כל המנועים והותאמו לתקן 6d-TEMP.
    אל מנוע הדגל של החברה, ושל המכונית, טורבו-בנזין במבנה V12 שמניע את M760Li xDrive – מחובר מעכשיו מסנן חלקיקים, ואילו מנוע הטורבו-בנזין V8 החדש משחרר תוספת מכובדת במיוחד של 80 כ"ס ומאיץ את 750i xDrive עם 530 כ"ס.

    למרות ה"עליהום" על מנועי דיזל באירופה ב.מ.וו. עדיין לא מוותרת על ההשקעה העצומה שלה בתחום הזה, והיא מציעה את סדרה 7 המתוחה עם שלוש אפשרויות להנעת דיזל, עם מנועים שמספקים בין 265 ל-400 כ"ס ומוגדשים בעד ארבעה מגדשי טורבו. מאידך, מי שרוצה לעמוד בתקני הזיהום, לחסוך בדלק ולא להסתבך בכניסה לערים שלא מאפשרות למכוניות מונעות בדיזל לבוא בשעריהן יכול לבחור בגרסה ההיברידית-נטענת שמבוססת על מנוע ה-6 צלינדרים בנפח 3.0 ליטר. החידוש כאן: סוללה במתח גבוה.

     

     

    אנשי ב.מ.וו. טוענים ל"מגוון רחב במיוחד של מערכות סיוע לנהג", מה שגורם להם להתפאר ב"צעד נוסף לכיוון נהיגה אוטונומית". עם זאת, למרות שהמכונית תוצע עם התרעת סטייה מנתיב הנסיעה עם היגוי אקטיבי, וסייען חניה שבטח יכול להחנות את המכונית ללא מגע יד אדם – הם לא מדווחים על אף מערכת חדשה שטרם שמענו עליה.

    סדרה 7 מתוחת פנים צפויה בישראל ברבעון השלישי של השנה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    במוו מציגה: ליטוף נוסף למכונית הדגל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.